Verhoging internetsnelheid in ouder abonnement?

• 24 november 2016
  • 4 reacties
  • 374 keer bekeken

Hallo,

Ik ben al een aantal jaren klant van Telfort en betaal maandelijks 36,50 voor mijn internet en interactieve tv abonnement.
Op dit moment heb ik een maximale downloadsnelheid van 50mb. Echter wil ik deze graag verdubbelen naar 100mb. De internetverdubbelaar kost bij mijn weten 5 euro. Echter bij het wijzigen van mijn abonnement krijg ik eerst alleen de keuze om over te gaan naar het abonnement van 42,50. Vervolgens krijg ik pas de optie om mijn internet te versnellen naar 100mb, voor nog eens 5 euro extra. Dan betaal ik dus voor een verhoging van mijn internet 11 euro extra.

Is het niet mogelijk om mijn internet te verdubbelen vanuit mijn standaard abonnement a 36,50? En met 5 euro verdubbeling internet dus 41,50 ga betalen...
Voor de prijs van 47,50 (zoals hierboven beschreven) kan ik momenteel namelijk ook een abonnement met snel internet afsluiten bij KPN zelf, krijg ik dubbele internetdata en belminuten én nog een extra zenderpakket (foxsports) gratis erbij....

Kan iemand mij helpen?

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ekkerbree87, welkom op het forum! Wat fijn dat je je internetsnelheid wilt verhogen. Ik ontvang graag je naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst help ik je verder.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ekkerbree87, bedankt voor jouw gegevens. Sinds 24 oktober 2016 zijn onze abonnementen gewijzigd. Je kunt nu kiezen voor een Internet abonnement (EUR 30) of een Alles-in-1 abonnement (EUR 42,50). Jij maakt nog gebruik van een oud type abonnement met oude voorwaarden. Indien je gebruik wilt maken van een hogere snelheid dan is het noodzakelijk om je abonnement te verlengen (Alles-in-1) waardoor je overstapt op de nieuwe voorwaarden. Bij het nieuwe abonnement is de snelheid maandelijks te wijzigen voor EUR 5. Voor meer informatie zie de tarieven. Heb ik je hiermee voldoende geinformeerd?
Jammer dat ik dan alleen mijn internet kan verhogen voor 11 euro. Nu ben ik de dupe van een wijziging in abonnementsprijs (een procentuele stijging van maar liefst 16,4%!!!!). Er moet toch iets mogelijk zijn om voor een vaste klant om het knopje verhoging van internetsnelheid aan te zetten voor 5 euro. Helaas ben ik anders genoodzaakt om opnieuw de opties te bekijken tussen verschillende aanbieders en wat ik tot nu toe gezien heb komen jullie daar niet als beste uit. Gek dat jullie op deze manier klanten willen verliezen.
Reputatie 8
Badge +16
Jammer dat ik dan alleen mijn internet kan verhogen voor 11 euro. Nu ben ik de dupe van een wijziging in abonnementsprijs (een procentuele stijging van maar liefst 16,4%!!!!). Er moet toch iets mogelijk zijn om voor een vaste klant om het knopje verhoging van internetsnelheid aan te zetten voor 5 euro. Helaas ben ik anders genoodzaakt om opnieuw de opties te bekijken tussen verschillende aanbieders en wat ik tot nu toe gezien heb komen jullie daar niet als beste uit. Gek dat jullie op deze manier klanten willen verliezen.
Ik kan jouw reactie heel goed begrijpen. Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je daarop willen reageren? Bij voorbaat dank!

Reageer