beantwoord

vaste telefoon valt aldoor weg en dan doet ie het ineens weer

• 7 januari 2013
  • 4 reacties
  • 1981 keer bekeken

Ik heb nu een kopere kpn aansluiting. Voorheen UPC kabel aansluiting.In beide gevallen valt de verbinding met de vaste telefoon weg en kan ik wel de ander horen maar zij mij niet.Het kan 5 minuten duren voordat ik weer een kiestoon krijg maar net zo makkelijk een paar uur.
Wie heeft dat zelfde probleem. Op dit moment 18.49uur heb ik net weer een gesprek moeten afbreken
icon

Beste antwoord door jimny 7 januari 2013, 19:52

Dan zou je toch haast zeggen dat het aan je telefoon basisstation ligt omdat je het probleem ook met UPC had, misschien kun  je het eens met een vaste telefoon proberen
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Naar ik aanneem bel je via Voip en je modem.
Reset je modem eens als volgt terwijl je modem aan staat met een paperclip achterin het modem in het kleine gaatje drukken gedurende 30 sec. hierna start je modem opnieuw op.
Laat hier even weten of dan het probleem wegblijft.
Deze truc heb ik al gedaan terwijl ik met mijn mobiel contact had met de technische dienst.Zij konden op dat moment niks zien op de lijn dat er iets fout zou zitten.
Het gekke is dat het bij UPC ook zo was. Als het aan de telefoon zou liggen dan zou die het elk gesprek niet moeten doen maar dat is niet zo.Ik heb ook gesprekken die wel goed verlopen.Ook lange gesprekken. Er is geen pijl op te trekken wanneer die er mee kapt
Het gebeurd ook met het moeder toestel wat rechtstreeks is ingeplugd in het modem.Ik heb 3 handsets.
Reputatie 8
Badge +18
Dan zou je toch haast zeggen dat het aan je telefoon basisstation ligt omdat je het probleem ook met UPC had, misschien kun  je het eens met een vaste telefoon proberen
Ja zit wat in maar die telefoon staat rustig op zijn plaats en de ene keer dan heb wel het probleem en de andere keer niet en het gebeurt ook niet telekns met het zelfde toestel.
Ga het proberen een vast toestel te regelen.
Is er geen meetapparatuur voor telefoons dat je weet?

Reageer