beantwoord

Vaste lage kosten Internet/TV/Bellen, hoe lang?

• 4 september 2012
  • 3 reacties
  • 2128 keer bekeken

Er wordt door Telfort geadverteerd met vaste lage kosten a €.38,50 voor een nieuw abonnement. Dit roept de vraag op wat wordt verstaan onder vaste lage kosten? Is dat 2 maanden een half jaar of de abonnementsperiode van een jaar? Mijn inziens hoort het juridisch duidelijk te zijn over welke periode vaste lage kosten worden het gaat. Dus graag zou ik dit weten. Ook wil ik graag weten waarom dit niet in de reclame is meegenomen?

Met vriendelijke groet.
nifty
icon

Beste antwoord door Franzki 5 september 2012, 20:31

Is toch niet moeilijk...

Als er een vaste lage prijs is afgesproken is, geldt deze voor de hele looptijd. Dus voor de contractperiode + de verlengingen na afloop.

Hooguit kan Telfort de prijs indexeren... maar dit moet wel in de voorwaarden staan.
Bekijk reactie

3 reacties

Is er niemand van Telfort of de KPN die hier een antwoord op kan geven?

Groetjes Nifty
Reputatie 8
Badge +16
Is toch niet moeilijk...

Als er een vaste lage prijs is afgesproken is, geldt deze voor de hele looptijd. Dus voor de contractperiode + de verlengingen na afloop.

Hooguit kan Telfort de prijs indexeren... maar dit moet wel in de voorwaarden staan.
Badge +2
Beste Nifty,
Zoals Franzki het aangeeft is het correct.
Vaste lage prijs geldt tijdens het gehele jaarcontract, en ook daarna.
Evt. worden dan wettelijke btw verhogingen (per 1 oktober naar 21%) en inflatiecorrecties toegepast, maar geen plotselinge prijsstijgingen oid verder.

Reageer