vandaag besteld morgen in bezorgd..??? zelfs op zondag!

• 30 juli 2017
  • 12 reacties
  • 791 keer bekeken

Gisteren op tijd mijn abonnement verlengt naar een abonnement met een iphone 7. Voor 19:30 besteld morgen in huis, Zelfs op zondag. Nou wat een top service zou je denken. Zojuist mijn mail gecheckt en staat er bij het bezorgen in het account van telfort "binnen twee werkdagen door post nl bezorgd"
Dus ik check mijn track en trace code op post nl zelf daar staat "dinsdag 1 aug"als verwachte bezorgmoment.\
Dit zijn hopelijk foutjes van telfort in de vermoedelijke bezorgdata, en hoop ze afspraak gewoon na komen en vandaag mijn bestelde producten komen leveren.
Want zou toch wel schandalig zijn dat ze met zulke misleidende praktijken in de weer gaan?
Meer mensen met deze ervaring?

12 reacties

Reputatie 8
Badge +17
@A.Schreuderscrossposten in andermans topic wordt niet gewaardeerd. Je hebt jouw probleem al duidelijk gemaakt in je eigen topic: https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/abonnement-verlengd-geen-toestel-ontvangen-70114
Reputatie 8
Badge +17
"Ze" zijn de gebruikers en moderators van dit forum.
De gebruikers omdat ze 3x hetzelfde verhaal lezen (jouw verhaal) en de moderators omdat ze dan tijd kwijt zijn aan onnodige topics die ze anders hadden kunnen besteden!

En bovendien staat het in de gedragsregels van het forum 😉
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Mandy, welkom op het forum.

Ik zie dat je je toestel al binnen hebt, dat is in ieder geval fijn. Uit je omschrijving haal ik dat je de communicatie over het leveren van je toestel onduidelijk vindt. Op de site stond aangegeven dat je toestel nog op zondag afgeleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Bedankt voor het signaal. Dit heb ik doorgezet naar de beheerders van onze website, zij zullen dit verder in behandeling nemen. Op de website van Telfort zie je ook een voor feedback terug komen. Via deze knop kan je dit soort dingen ook aankaarten. Bedankt voor het signaleren!
ik heb vandaag ook een bestelling gedaan waar duidelijk bij stond voor 14.00 uur besteld vandaag in huis. bestelling geplaats en betaling gedaan via ideal vervolgens moet ik een afspraak maken en dan staat er vandaag niet mogelijk terwijl mijn bestelling toch ruim voor 14.00 is gedaan. ik heb contact gehad via de chat omdat ik het dan vandaag zou willen ophalen bij een telfort winkel maar ook dat kan niet aangepast worden.
heel vervelend want vandaag is vandaag en niet morgen
Reputatie 8
Badge +2
Hoi A.Schreuders, dank voor het aankaarten van het probleem. Zoals Kees-Jan aangeeft, zal ik een reactie geven in je eigen topic.

@Kees-Jan,

Dank!
ik zie na dat dit probleem al maanden voorkomt en door behoorlijk wat klanten is aangekaart! Waarom wordt die misleidende tekst niet van de website afgehaald? ik ben al een aantal jaar klant van telfort, maar als jullie het product niet leveren zoals beloofd op de website, annuleer ik de bestelling en stap ik over naar een ander. Dit is gewoon oprecht en bewust misleidende informatie naar je klanten communiceren om ze zo waarschijnlijk binnen te halen. Ik vind dit echt niet kunnen.
Reputatie 8
Badge +18
ik zie na dat dit probleem al maanden voorkomt en door behoorlijk wat klanten is aangekaart! Waarom wordt die misleidende tekst niet van de website afgehaald? ik ben al een aantal jaar klant van telfort, maar als jullie het product niet leveren zoals beloofd op de website, annuleer ik de bestelling en stap ik over naar een ander. Dit is gewoon oprecht en bewust misleidende informatie naar je klanten communiceren om ze zo waarschijnlijk binnen te halen. Ik vind dit echt niet kunnen.

Het forum is natuurlijk geen echte graadmeter omdat de klanten waarbij het wel goed gaat zich niet op het forum melden
Dat snap ik uiteraard, maar als je als bedrijf zijnde meerdere reacties,klachten of opmerkingen krijgt over hetzelfde issue is het aanpassen van een tekst het minste wat je kan doen, om zulke gevallen in de toekomst te voorkomen. En eerlijk en transparant te zijn voor de klant.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Purdy, heb je het toestel inmiddels in huis? Ik hoop het! Als ik nog iets kan doen, laat me dat dan even weten.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Purdy, welkom op het forum. Wat vervelend dat je bestelling niet vandaag komt. In veel gevallen is dat zo als er bijvoorbeeld geen voorraad is. Is dat het geval geweest, of is dat er niet bij gemeld?
Op 10 juli heb ik mijn abonnement verlengd en daarbij een galaxy s7 gekozen. Het zou dezelfde avond nog bezorgd worden. Er was steeds vertraging, uitgesteld naar volgende dag. De dag erna kwam er ook niets al zei track and trace van wel. De volgende dag zouden ze zeker komen. Weer wachten voor niets. Het pakketje bleek kwijt te zijn of misschien wel beschadigd. Het zou de dag erop naar een afleverpunt gaan. Ze hebben Hillegom als afleverpunt ingevoerd, ik woon op 30 minuten afstand met de auto. Maar het kwam weer niet. Op 15 juli zou het dan toch aankomen. Als ik wilde dat het naar een afhaalpunt bij mij in de buurt zou komen moest ik maar weer bellen. Doordat mijn vertrouwen weg was heb ik op retour afzender geklikt. Over de situatie heb ik bij zowel Telfort als Post.nl ellenlang de wachtmuziekjes mogen aanhoren om in een gesprek niets wijzer te worden. Ik heb verzocht het abonnement te annuleren dit zou gebeuren maar niet gebeurd. Er zou een onderzoek gestart worden waar ik niets van hoor. Nu zou ik als consument dit onderzoek af moeten wachten. Als trouwe klant kon ik 4 maanden van tevoren verlengen maar wacht inmiddels al een maand. Het heeft me veel tijd en energie gekost en ik word hier moedeloos van. Ik kan nog steeds niet verlengen of annuleren en wanneer dit langer blijft duren ook niet overstappen. Ik ben deze situatie erg zat.
@Kees-Jan

Er werd gevraagd of er meer mensen met deze ervaring zijn vandaar. Ik vraag me af wie 'ze' zijn die het niet waarderen.

Reageer