beantwoord

van Gereed voor Levering naar Controle?

• 30 maart 2016
  • 5 reacties
  • 303 keer bekeken

Reputatie 1
Ga ik gistetenmiddag kijken bij mn status voor mn S7 Edge Gold staat er dat de bestelling word klaar gemaakt voor levering,ik natuurlijk Blij en wacht ongeduldig af op een mail.
Nu staat er ineens
Bedankt voor uw bestelling bij Telfort. Wij zijn blij dat u weer voor ons hebt gekozen.

Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, zullen wij u verder informeren.

Bedankt voor uw bestelling bij Telfort. Wij zijn blij dat u weer voor ons hebt gekozen.

Op dit moment controleren wij alle gegevens. Zodra deze akkoord zijn, zullen wij u verder informeren.
icon

Beste antwoord door Xandorra 31 maart 2016, 16:40

Net goed nieuws gehad.
Eindelijk de track and trace 😃
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 1
Posten gaat een beetje vreemd want ik was nog niet klaar met mn bericht.

In ieder geval vind ik het dus raar want gisteren morgen is mn verlengingsaanvraag doorgevoerd met daarbij de nieuw datum van 2018
Reputatie 1
Nou ik heb net even gebeld.
Waar ik bang voor was is dus zo,
Mijn bestelling kan niet doorgezet worden omdat volgens het systeem in verlengd zou hebben bij een 3de partij wat dus niet zo is want heb het gewoon via Mijn Telfort gedaan.
Een oplossing is er niet en mijn probleem is doorgeschoven.
Ik ben echt heel boos
Kan ik nog langer wachten op mn Telefoon
Reputatie 1
Ik heb net weer contact opgenomen met Telfort op te proberen mijn bestelling te annuleren om dan opnieuw een aanvraag te doen.
Dit was niet mogelijk volgens deze meneer omdat mijn telefoon heel toevallig vandaag verzonden zou zijn (veel zin had meneer niet echt)
Mijn status op de website staat nog steeds op Controle van de aanvraag en niet als verzonden,ook heb ik nog geen email of sms gehad.

Waarom heb ik weer het idee dat ik met een kluitje in het riet word gestuurd :(
Is er iemand op de website wel even netjes mn status kan nakijken hoe het ermee staat voordat ik morgen de hele dag thuis blijf zitten voor niks
Reputatie 1
Net goed nieuws gehad.
Eindelijk de track and trace 😃
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het melden Xandorra! Laat je even weten wanneer je het toestel hebt ontvangen?

Reageer