beantwoord

Valse beloftes over levering Nokia 6

• 4 december 2017
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 1
In september heb ik een van contracten verlengd met een Nokia 6 mij is verteld dat deze begin november er zou zijn ik zou gebeld worden rond die datum dat is niet gebeurd toen zelf maar gebeld er werdt gezegd medio eind november er zou vanuit telfort contact met mij zijn geweest om een voorstel aan mij te doen is niet gebeurd. Ik zou mailtjes hebben ontvangen en dat is ook niet gebeurd de ene medewerker zegt wij hebben u mail adres niet en de andere zegt die heeft telfort wel
2 weken geleden is mij het voorstel gedaan een Nokia 8 te ontvangen voor de prijs van de Nokia 6 maar ik moest daar zelf even een mail over sturen. Ik stuur de mail maar die werkte niet blijkt later dat dat mailadres voor intern gebruik is voor telfort medewerkers
Ik weer gebeld met de vraag hoe dat dan zit met de gratis omruilen nokia 6 naar de 8 wordt er gezegd dat ik mij bestelling wil annuleren. Na veel gedoe snapt de medewerker wat ik bedoel wordt ik doorverbonden naar de afdeling klachten zei ze. Krijg ik de afdeling annuleren.
Ik weer mijn verhaal gedaan. Ja mevrouw dat is mogelijk om een Nokia 8 te ontvangen maar het is onduidelijk wanneer het kan 6 tot 8 weken duren echt telfort waar zijn jullie mee bezig!!!!!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 december 2017, 19:52

Hoi Marianne, welkom op het forum. Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Als ik het goed begrijp heb je in september je contract verlengd met een Nokia 6, maar heb je deze tot op heden niet gekregen. Dat is erg vervelend zeg. Na veel contact met de klantenservice en de nodige omzwervingen heb je het aanbod gekregen om een Nokia 8 te ontvangen, maar heb je daarbij dezelfde onduidelijkheid. Ik kan me heel goed voorstellen dat je na goed 2 maanden geduld te hebben gehad nu je toestel wilt hebben. Kan je voor mij je 06-nummer aan je profiel toevoegen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Marianne, welkom op het forum. Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Als ik het goed begrijp heb je in september je contract verlengd met een Nokia 6, maar heb je deze tot op heden niet gekregen. Dat is erg vervelend zeg. Na veel contact met de klantenservice en de nodige omzwervingen heb je het aanbod gekregen om een Nokia 8 te ontvangen, maar heb je daarbij dezelfde onduidelijkheid. Ik kan me heel goed voorstellen dat je na goed 2 maanden geduld te hebben gehad nu je toestel wilt hebben. Kan je voor mij je 06-nummer aan je profiel toevoegen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Reputatie 1
Gisteren een mail gekregen heeft telfort de hele bestelling geannuleerd!!!!!
Echt wordt gek van telfort
Nog geen nieuws over de Nokia 8
Reputatie 1
Telefoonnummer is toegevoegd aan het profiel
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Marianne, wat vervelend dat je bericht krijgt over dat je bestelling is geannuleerd. Daar moet duidelijkheid over komen. Jammer genoeg zie ik je 06-nummer niet onder je profiel staan, kan je me anders via een privébericht je 06-nummer sturen? Dan kan ik het voor je uitzoeken.
Reputatie 1
Na 90 minuten aan de lijn met de afdeling klachten van telfort eindelijk duidelijk hoe en wat status bestelling nokia 8 momenteel in behandeling nu wachten weer
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Marianne, fijn om te horen dat je met een collega van me eindelijk duidelijkheid hebt gekregen over je bestelling. Hopelijk wordt je Nokia 8 snel bij je afgeleverd, al zal dat inderdaad afwachten zijn.

Reageer