Valse belofte, onwil? Telfort Zakelijk

• 1 juni 2018
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

Telfort stuurde me een week geleden (25 mei) een bevestiging via e-mail met de belofte dat ik binnen één werkdag teruggebeld zou worden. Dat is nog steeds niet gebeurd. Zijn er meer slechte ervaringen. op dit gebied?
Ik reclameerde omdat ik een nieuw abonnement afsloot. De bestaande mobiele abonnementen werden aangepast en er werd internet en interactieve tv toegevoegd, met draadloos tv- kijken.
Er is een prijs afgesproken maar bij installatie bleek dat de draadloze verbindingsets niet inclusief zijn. Dat heeft de verkoper van Telfort Zakelijk niet verteld. Ik ben dus vals voorgelicht.
Ik kom er maar niet verder mee. De sets heb ik besteld en Telfort heeft als tegenbod 5 maanden gratis tweede tv-aansluiting aangeboden (aanvankelijk ging het 'genereuze' bod tot 3 maanden). Let wel: een tweede tv-aansluiting kost 5 euro per maand!
Daarmee ben ik onder hevig protest akkoord gegaan met de belofte dat Telfort terugkomt op de zaak. Woensdag werd ik gebeld en heb ik verzocht later terug te bellen. Dat gebeurt niet...
Frustrerend. Zie er meer van zulke ervaringen?

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Omdat het Telfort zakelijk betreft kun je beter de klantenservice van de zakelijke markt bellen, bij mijn weten heeft webcare Telfort geen inzage in gegevens van zakelijke klanten
Jimny, omdat Telfort/Telfort Zakelijk gewoon niet reageert, zoek ik een zo breed mogelijk bereik.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Oostersom, welkom op het forum! Wat vervelend om dit te moeten vernemen. Kun jij mij via een privébericht jouw naam, adresgegevens en telefoonnummer kenbaar maken? Na ontvangst breng ik onze zakelijke collega's dan op de hoogte. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik zie dat je een particulier abonnement als zakelijk gebruik. De afdeling Klantrelaties neemt vandaag of maandag contact met jou op. Mocht je uiterlijk maandag nog niks hebben vernomen dan hoor ik dit graag van je.
Wat is daar mis mee dan? Dit is het advies van de medewerker van Telfort (Zakelijk) hoor. En waarover word ik eigenlijk gebeld/
Reputatie 8
Badge +16
Daar is niks mis mee. Je valt alleen niet onder onze zakelijke klanten ondanks je gebruik maakt van een particulier abonnement voor zakelijk gebruik.
Jouw klacht is binnengekomen per mail en in behandeling genomen. Mijn collega's zullen daarom contact met jou opnemen om je klacht te bespreken.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Vreemd allemaal. Ook dat zal nog wel uitgelegd worden neem ik aan. Ik ben overigens nog niet teruggebeld.

Reageer