beantwoord

Uw nummer is niet (meer) verlengbaar

• 14 april 2014
  • 22 reacties
  • 1475 keer bekeken

Man man man.......2 keer geprobeerd om te verlengen en telkens krijg ik deze melding.... "Uw nummer is niet (meer) verlengbaar"!!! 2 keer moeten annuleren omdat Telfort een site heeft die niet eens een klant fatsoenlijk door het proces heen kan loodsen. Wil je voor de 3e keer proberen en weer die melding........WAARDELOOS!!!!! ik  ga wel ergens anders verlengen zeg.......pfffffffff!
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 14 april 2014, 15:38

@Bozo,

Vervelend dat het niet lukt om het abonnement van jouw man te verlengen. Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is. Hiervoor ontvang ik graag de betreffende naw-gegevens, het 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.

Denise
Bekijk reactie

22 reacties

Is er nog iemand bij dit bedrijf die hier iets mee kan of moet ik als klant werkelijk overal achter aan hobbelen? Slechte en trage service bij Telfort, ik word er niet echt vrolijk van! Op een resetknopje drukken schijnt erg moeilijk te zijn......
Reputatie 3
Badge +1
@Bozo,

Vervelend dat het niet lukt om het abonnement van jouw man te verlengen. Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is. Hiervoor ontvang ik graag de betreffende naw-gegevens, het 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.

Denise
Badge +2
Het alternatief is natuurlijk om in een winkel of telefonisch te verlengen; effect is hetzelfde.
Het alternatief is natuurlijk om in een winkel of telefonisch te verlengen; effect is hetzelfde.

Via de telefoon is geprobeerd maar het niveau van die afdeling is dusdanig bedroevend dat dat geen enkel effect heeft gehad als dat ik extra telefoonkosten heb gemaakt die onnodig waren aangezien het probleem nog steeds niet is opgelost. Een bedrijf dat dusdanig met zijn klanten omgaat heeft geen bestaansrecht. Denk je nu echt dat ik dan ook nog eens een Telfort winkeltje in ga lopen? Dacht het niet, het is graag of helemaal niet!!
Reputatie 8
Badge +16
@Bozo,

Denise

Badge +2

Via de telefoon is geprobeerd maar het niveau van die afdeling is dusdanig bedroevend dat dat geen enkel effect heeft gehad als dat ik extra telefoonkosten heb gemaakt die onnodig waren aangezien het probleem nog steeds niet is opgelost. Een bedrijf dat dusdanig met zijn klanten omgaat heeft geen bestaansrecht. Denk je nu echt dat ik dan ook nog eens een Telfort winkeltje in ga lopen? Dacht het niet, het is graag of helemaal niet!!

Ik denk alleen maar met je mee, maar Denise wil het graag voor je oplossen, dus stuur haar een prive berichtje dan kan ze voor je aan de slag 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@Bozo,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Een van mijn collega's neemt uiterlijk morgen telefonisch contact met jou op hierover 🙂

Denise
Doen ze bij Telfort alles op het laatste moment? Niks gehoord!! Jullie denken zeker dat ik niks ander te doen heb ofzo?
HALLO, KAN IK NOU NOG VERLENGEN OF NIET???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Badge
@Bozo,

Jouw abonnement is weer verlengbaar. Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Je kunt dit zelf controleren door in te loggen bij Mijn Telfort.

Laïla
@Laila, ik kan het hele proces doorlopen en jij mag raden welke melding ik krijg als ik op de knop "Bestelling plaatsen" klik.......JUIST: Uw nummer is niet (meer) verlengbaar!!!!!!!!!!!! Fijne dag nog!!
En nu kan ik niet eens het proces meer doorlopen.........IK BEN ER KLAAR MEE!!! Wat een knoeiers zijn jullie!!
Goed......ik geef jullie t/m vandaag om het in orde te maken, morgen stap ik over naar wat anders! Ik ben hier zeer slecht over te spreken, tjongejonge.....vanaf zondag aan het proberen of ik alsjeblieft mag verlengen. Het is graag of helemaal niet hoor!!! En communicatie is ook niet jullie beste kant. Waardeloos!
Badge
@Bozo,

Ik kan mij goed voortellen dat je er klaar mee bent, nogmaals mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Vind je het goed als ik de verlenging namens jou probeer? Wil je hetgeen wat je als laatst hebt besteld? Maak anders in een privébericht aan mij kenbaar wat je precies wilt, dan ga ik het voor jou proberen. Mocht het weer fout gaan, dan kan ik gelijk zien waarom het misgaat.

Laïla
Badge +1
Een bedrijf dat dusdanig met zijn klanten omgaat heeft geen bestaansrecht.

en bij datzelfde bedrijf wil jij wel je abonnement verlengen? Dapper hoor 🆒
Een bedrijf dat dusdanig met zijn klanten omgaat heeft geen bestaansrecht.

en bij datzelfde bedrijf wil jij wel je abonnement verlengen? Dapper hoor 🆒

Ojeeee......spuit 11 geeft bagger......nee jij bent COOL! :p
Opzouten man!
Reputatie 8
Badge +16
O.jee ga je nu bijten Bonzo.....
O.jee ga je nu bijten Bonzo.....

Wat moet je lulloo?
Ben jij zo'n beetje de bink hier, met al je (vooral) nutteloze bijdragen?
Gewoon oppleuren als je niets zinnigs hebt bij te dragen en dat heb je niet dusssss EXIT!!!!
Reputatie 8
Badge +15
Lukt het een beetje Bozo?

Je weet dat alles op het internet blijvend is?
Je bent vanaf het begin al respectloos naar anderen toe en dan kan je deze reacties verwachten.

Maar goed. Zoek ik op Bozo dan snap ik het helemaal.
http://1.bp.blogspot.com/-ixRJqkBnWck/UurA8dZbdKI/AAAAAAAAASk/tw13za3rM2k/s1600/Bozo+Sticker.gif
Lukt het een beetje Bozo?

Je weet dat alles op het internet blijvend is?
Je bent vanaf het begin al respectloos naar anderen toe en dan kan je deze reacties verwachten.

Maar goed zoek ik op Bozo dan snap ik het helemaal.

Ja en?
Waar bemoei jij je mee oud wijf?
Ik zit helemaal niet op reacties van jou of je medelosers te wachten.
Ik heb te maken met Telfort en niet met het stelletje ouwe wijven zoals jij die denken dat ze het wel weten.
Ga lekker iets nuttigs doen ofzo!
Badge
@all,

Willen jullie alsjeblieft de huisregels in acht nemen? Denk hierbij aan punt 1 en en punt 11. Bedankt!

Laïla
Toestel is gearriveerd.

Reageer