beantwoord

Upgraden naar Internet Extra

• 4 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 411 keer bekeken

Ik wil graag upgraden van internet standaard naar internet extra. Mijn buurman heeft dit recent gedaan en heeft ook een nieuw modem ontvangen zodat deze snelheden ondersteund kunnen worden. Is het mogelijk om dit via hier te regelen? Alvast bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Kach 6 oktober 2014, 12:47

Bedankt voor je reactie. Ik heb het net via de klantenservice geregeld.

Voordat er vdsl beschikbaar was op mijn adres, werd er al aangegeven door de klantenservice dat ik een nieuw modem nodig zou hebben mocht ik deze snelheid willen hebben. :)

Deze kan dicht.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Upgrade van je verbinding kan je via je "Mijn Telfort" Zowel de ZyXEL P-2812HNU-F1 als de Experiabox 8 zijn geschikt voor alle snelheden. Mocht je 1 van deze hebben dan is de kans kleiner dat je een nieuw modem krijgt.

Is er een specifieke reden waarom je een nieuw modem wilt hebben?
Bedankt voor je reactie. Ik heb het net via de klantenservice geregeld.

Voordat er vdsl beschikbaar was op mijn adres, werd er al aangegeven door de klantenservice dat ik een nieuw modem nodig zou hebben mocht ik deze snelheid willen hebben. :)

Deze kan dicht.
Reputatie 3
@Kach,

Dat gaan we dan ook doen, bedankt voor het delen van de oplossing en @Tuut-Tuut bedankt voor je hulp hierin.

Yanick