beantwoord

Upgraden internet

• 13 mei 2016
  • 5 reacties
  • 537 keer bekeken

Beste,

Ik vroeg me af hoe het mogelijk is mijn internetsnelheid te upgraden naar een hogere snelheid. Ik heb op het moment 50mbs, maar zag dat dit geupgrade kan worden.

Groet,

K.
icon

Beste antwoord door Stephen 17 mei 2016, 20:37

Bedankt voor reactie Kach! Ik heb mijn collega's geïnformeerd en gevraagd om jou te benaderen. Zij zullen binnen twee werkdagen contact met jou opnemen. Mocht je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kach, indien beschikbaar op jouw adres dan kun je zeker je snelheid upgraden naar 80 Mb/s. Indien je mij je naw-gegevens kenbaar maakt via een privébericht
dan kan ik dit voor je controleren.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Kach. Het is inderdaad mogelijk om up te graden naar een hogere snelheid. Zal ik mijn collega's vragen of zij contact met jou kunnen opnemen hierover?
Graag. Hoe wordt er contact opgenomen?
Reputatie 8
Badge +17
Dat gaat per telefoon gebeuren en je gegevens zijn bekend via je ip nummer van je posting hier
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor reactie Kach! Ik heb mijn collega's geïnformeerd en gevraagd om jou te benaderen. Zij zullen binnen twee werkdagen contact met jou opnemen. Mocht je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.