Ik loop tegen het volgende aan, onlangs heb ik mijn glasvezelpakket gewijzigd (althans dat dacht ik). Want nu blijkt de upgrade niet te zijn doorgevoerd.
Vanavond heb ik het opnieuw geprobeerd,
Stap 1 : Pakket wijzigen van glasvezel alles in 1 naar glasvezel alles in 1 extra
Stap 2 : Extra's wijzigen (rechtsbovenin staat nu onder wijzigingen aangeven dat ik Glasvezel alles in 1 extra wil, so far so good)
Stap 3 : Wijzigingen controleren, de wijziging van het pakket is ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Pakket oud en nieuw staan beide op 45, de gekozen extra's blijven ook zowel bij als bij nieuw op 15 staan.
Ik hoor graag hoe dit kan worden opgelost.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Beste antwoord door Stephen
Bedankt voor het invullen van je klantnummer Sandro! Ik heb even het een en ander voor je uitgezocht.
Je maakt nog gebruik van een oud type abonnement waarbij het niet meer mogelijk is om de snelheid te upgraden.
Indien je toch gebruik wenst te maken van een hogere snelheid dan is het noodzakelijk om over te stappen naar een nieuw type glasvezel abonnement.
Voor meer informatie hierover zie onderstaande link. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt of wenst over te stappen dan hoor ik dit graag van je.
Vergelijk ons oude en nieuwe glasvezelabonnement