beantwoord

Upgraden glasvezelpakket lukt niet

Goedenavond,

Ik loop tegen het volgende aan, onlangs heb ik mijn glasvezelpakket gewijzigd (althans dat dacht ik). Want nu blijkt de upgrade niet te zijn doorgevoerd.

Vanavond heb ik het opnieuw geprobeerd,

Stap 1 : Pakket wijzigen van glasvezel alles in 1 naar glasvezel alles in 1 extra
Stap 2 : Extra's wijzigen (rechtsbovenin staat nu onder wijzigingen aangeven dat ik Glasvezel alles in 1 extra wil, so far so good)
Stap 3 : Wijzigingen controleren, de wijziging van het pakket is ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Pakket oud en nieuw staan beide op 45, de gekozen extra's blijven ook zowel bij als bij nieuw op 15 staan.

Ik hoor graag hoe dit kan worden opgelost.

Bij voorbaat hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Stephen 3 februari 2018, 17:54

Bedankt voor het invullen van je klantnummer Sandro! Ik heb even het een en ander voor je uitgezocht.
Je maakt nog gebruik van een oud type abonnement waarbij het niet meer mogelijk is om de snelheid te upgraden.
Indien je toch gebruik wenst te maken van een hogere snelheid dan is het noodzakelijk om over te stappen naar een nieuw type glasvezel abonnement.
Voor meer informatie hierover zie onderstaande link. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt of wenst over te stappen dan hoor ik dit graag van je.

Vergelijk ons oude en nieuwe glasvezelabonnement

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sandro, wat vervelend dat de wijziging niet is doorgevoerd. Kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel en mij een seintje geven? Ik ga dan graag voor je uitzoeken waar het is misgegaan.
Hallo Stephen, bedankt voor je reactie. M'n klantnummer heb ik ondertussen ingevoerd. Ik hoor graag van je, bedankt.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het invullen van je klantnummer Sandro! Ik heb even het een en ander voor je uitgezocht.
Je maakt nog gebruik van een oud type abonnement waarbij het niet meer mogelijk is om de snelheid te upgraden.
Indien je toch gebruik wenst te maken van een hogere snelheid dan is het noodzakelijk om over te stappen naar een nieuw type glasvezel abonnement.
Voor meer informatie hierover zie onderstaande link. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt of wenst over te stappen dan hoor ik dit graag van je.

Vergelijk ons oude en nieuwe glasvezelabonnement
Bedankt Stephen, ik ga het gelijk regelen!
Reputatie 8
Badge +17
Je realiseert je de verschillen tussen de 2 pakketen?
Zoal oa geen tv via coax.

Let op: Bij de overstap ga je een nieuw jaarcontract aan. Het analoge signaal is niet beschikbaar bij het nieuwe type abonnement en je kunt niet meer terug naar het oude type abonnement
Reputatie 1
Badge

nelly jacoba schreef:

Je realiseert je de verschillen tussen de 2 pakketen?
Zoal oa geen tv via coax.

Let op: Bij de overstap ga je een nieuw jaarcontract aan. Het analoge signaal is niet beschikbaar bij het nieuwe type abonnement en je kunt niet meer terug naar het oude type abonnement

Ja daar ben ik van op de hoogte, ik maakte sowieso geen gebruik van tv via coax. Bedankt voor het meedenken!
Reputatie 8
Badge +17
Geen dank. Goed dat je je al geïnformeerd hebt. 🆒
Het is jammer als je er achteraf achter komt.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sandro, bedankt voor je reactie. Ik heb een verzoek bij onze sales-afdeling ingediend om de overstap naar het nieuwe glasvezel abonnement met extra snelheid in orde te maken. Binnen twee werkdagen nemen zij contact met jou op. Mocht dit niet het geval zijn laat dan een reactie achter in dit topic. Het kan kan namelijk druk zijn op onze sales-afdeling. Mocht je zijn gebeld dan hoor ik dit ook graag van je. Bij voorbaat dank!

Reageer