vraag

Upgraden abonnement

• 17 oktober 2018
  • 12 reacties
  • 405 keer bekeken

Hoe komt het dat als ik van een internet en telefoon abonnement bij telfort over wil stappen naar een alles in 1 abonnement van telfort, ik slechter af ben dan iemand die nog geen klant van telfort is? Ik word dus in mijn snelheid beperkt en ook een financieel voordeel is de vaste klant niet gegund?

12 reacties

Als je de terugbel optie gebruikt http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php kan er een aanbieding worden gedaan naar alle waarschijnlijkheid 3 tot 6 maanden korting.
Je weet dat alles in 1 alleen internet en tv is telefonie is nu een extra optie a €2,50 p/m
Ook voor nieuwe klanten is alles veranderd door de uitkleding van het basis tv pakket.
Ik zie het al je word met alles in 1 op het verkeerde been gezet. Plots word de vast telefoon vervangen door de mobiele tel. Mooi is dat .
Badge +18
Alles-in-1 is gewoon, zoals je verwacht: internet, tv en telefoon.
https://internetshop.telfort.nl/ 
als ik mijn postcode etc invul krijg ik mooi het combi voordeel toegewezen in een alles in 1 pakket, dus word ik stiekem op het verkeerde been gezet. Als je het een beetje niet goud door bladerd zit je mooi aan een verkeerd abonnement vast.

Badge +18
Maar heb je een mobiel abo bij Telfort?
Reputatie 8
Badge +9
Hoi hdeweert, ik zie dat er al hulp toegesneld is, dat is fijn. Als je dat prettig vindt, kan je gebruik maken van de optie die Galdor noemde, om je terug te laten bellen 🙂 Dan helpt een collega van de klantenservice je stap voor stap door alle opties en het pakket heen.
Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar wat nelly jacoba net vroeg, heb je al een mobiel abonnement bij Telfort? Want Alles in 1 is gewoon voor thuis; internet, vaste telefoon en televisie. En CombiVoordeel is extra korting/voordeel dat je krijgt als je ook een mobiel abonnement hebt bij Telfort, op hetzelfde adres.
Hallo Alexandra
zoals ik heb aangegeven klik ik een Allas in 1 abonnement aan en kom uit op de door mij aangegeven site, waar mij comby voordeel word aangeboden. Ik heb totaal geen behoefte aan een mobiel abonnement, sterker nog ik heb niet eens een mobiel, en heb er ook geen behoefte aan. Ik wil alleen maar kijken hoe ik mijn internet en bellen abonnement op een eenvoudige manier zou kunnen omzetten naar een alles in 1 abbonement. Dit is wel erg ondoorzichtig, het lijkt er op dat ik snelheid moet gaan inleveren en meer ga betalen.
Maar heb je een mobiel abo bij Telfort?
Nee ik zou niet weten wat ik er mee moet.
@hdeweert
Hoezo snelheid inleveren, het lijkt er op dat er ruim 100Mb leverbaar is via dsl.
Dat combivoordeel regeltje lijkt een standaard iets te zijn dat verdwijnt bij het daadwerkelijk samenstellen/bestellen als je aangeeft geen mobiele abo te hebben.

Mijn info over dat bellen is inderdaad deels onjuist echter in die zin dat de vorige alles in een pakketten geen regeltje telefoneren a € 2,50 p/m omvatte nu betaal je en voor het hebben van een telefoonnummer en voor eventueel gemaakte belkosten. Voorheen had je op de factuur alleen de belkosten. Uiteraard zat het hebben van telefonie bij de prijs in maar niet specifiek benoemd.
@hdeweert

Hoezo snelheid inleveren, het lijkt er op dat er ruim 100Mb leverbaar is via dsl.
Dat combivoordeel regeltje lijkt een standaard iets te zijn dat verdwijnt bij het daadwerkelijk samenstellen/bestellen als je aangeeft geen mobiele abo te hebben.

Mijn info over dat bellen is inderdaad deels onjuist echter in die zin dat de vorige alles in een pakketten geen regeltje telefoneren a € 2,50 p/m omvatte nu betaal je en voor het hebben van een telefoonnummer en voor eventueel gemaakte belkosten. Voorheen had je op de factuur alleen de belkosten. Uiteraard zat het hebben van telefonie bij de prijs in maar niet specifiek benoemd.

Hallo galdor 68
mooi verhaal, maar op dit moment heb ik internet en bellen snelheid 80 / 8 . Ik wil er alleen maar interactief tv bij. Moet ik een nieuw abonnement afsluiten, krijg ik als basis 50 / 5 moet ik voor alles plots extra betalen, en het mooiste is dat ik nu tv kijk via glasvezel maar dat telfort wel belooft om je te optraden, maar dat niet doet. Word de klant dus een beetje gepiepeld
Reputatie 8
Badge +17
Heb je nu een glasvezel abonnement bij Telfort en is dit toevallig een abonnement waarover een schrijven van Telfort hebt ontvangen dat dit abonnement in de nabije toekomst gaat vervallen en je daarom kunt upgraden naar het nieuwe glasvezel abonnement
Vreemd is de postcode in dat screenshot van jou dan zou op dat adres geen glasvezel via Telfort leverbaar zijn wel de eerder genoemde snelheid via dsl.

De rest klopt inderdaad dat is het nadeel als je oudere abonnementen wil upgraden dan krijg je met de nieuwe samenstellingen te maken.

Reageer