upgrade van ADSL naar VDSL

• 26 januari 2016
  • 6 reacties
  • 400 keer bekeken

4 januari heb ik via helpdesk mijn internet Standaard laten omzetten nar Internet Extra.
sindsdien wacht ik om van ADSL overgezet te worden naar VDSL, heb ook geen enkel datum doorgekregen van Telfort.

enig idee hoelang het normaal duurt voor ze overzetten?

6 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Bij mij duurde het iets van 2.5 week , op een maandag de aanvraag gedaan en ruim 2 weken later op een donderdag omgezet
Heb je al wel een mail van Telfort ontvangen over de wijziging van je abonnement ?
Onder "mijn Telfort " bij abonnementsgegevens - internet kan je ook de status terugvinden
Het duurt ook wal lang vanwege de 2 weken bedenktijd en men moet in de wijkkast echt een aansluiting omzetten, dat gaat niet op afstand.
Als de upgrade dan is uitgevoerd krijg je zeker een mail van Telfort en dan pas ga ( uiteraard) meer betalen voor de upgrade,
en je zit dan een jaar weer vast bij Telfort. Dat vindt ik persoonlijk geen probleem ben dik tevreden met Telfort, hoewel ik in het verleden best wat problemen heb gehad maar die werden altijd keurig opgelost
upgrade was een bewuste keuze, inclusief 3 maanden gratis internet.

heb net gekeken via Mijn Telofrt, Bestelstatus = Wijzigen Internet
Reputatie 2
Badge +2
Prima toch?
Ik denk dat als je vandaag even Telfort gaat bellen ze vast al een datum van de upgrade kunnen aangeven
datum staat nu op 5 februari, bleek eerst 11 januari te zijn.
wel fijn dat ik niks te horen krijg van telfort
Dat is Telfort, niet communiceren, je klanten laten betalen en vervolgens in de kou laten staat!!

WAARDELOOS!!!
Reputatie 8
Badge +2
Hi murata! Bijzonder fenomeen inderdaad. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand kan zijn. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens nodig, wil je deze naar mij sturen in een privébericht alsjeblieft?

@pvananen! Graag reageren in jouw eigen topic. Ik wil je vragen niet in andermans topic jouw ongenoegen te uiten. Dit draagt niet bij aan de bespoediging van de oplossing voor jouw probleem en dit voegt niets toe aan de vragen die in dit topic worden vermeld. Bedankt alvast.

Reageer