beantwoord

Upgrade naar Internet Extra, nog geen verhoogde snelheid

• 29 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 310 keer bekeken

Ik heb een week geleden mijn Internetpakket geupgrade. Gisteren ontving ik bericht dat het nieuwe abonnement is opgeleverd, maar na restarten van mijn modem, wordt (nog steeds) een download van 33024 Kbps weergegeven.

Moet ik iets ondernemen?
icon

Beste antwoord door jimny 29 augustus 2014, 08:10

In principe hoef je niets te doen omdat normaal gesproken je snelheid omhoog gaat als je verbinding stabiel blijft
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
In principe hoef je niets te doen omdat normaal gesproken je snelheid omhoog gaat als je verbinding stabiel blijft
Reputatie 8
Badge +16
@JoostSlijkoort

Welkom op ons forum. :)

Fijn om te lezen dat jij je internetpakket hebt geupgrade. Zoals Jimny terecht heeft aangegeven hoef je inderdaad niets te doen. De snelheid zal vanzelf omhoog gaan zolang je verbinding stabiel blijft. Graag ontvang ik jouw NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht zodat ik dit voor je in de gaten kan houden.

@Jimny

Bedankt voor het antwoord. ;)

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@JoostSlijkoort,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw internet verbinding gemeten. Jouw modem traint in op een snelheid van 39,2 Mb/s down en 5,2 Mb/s up. Ik verwacht dat je download snelheid nog zal oplopen naar 42 Mb per seconde. Ik zal dit voor je in de gaten houden.
Kun jij testen of jij ook deze snelheden haalt ter bevestiging? Wanneer je jouw snelheid test graag bekabeld testen en geen gebruik maken van Interactieve TV op het moment van testen. Dan test je namelijk de meest accurate snelheid. Ik lees dit graag van je.

Stephen.
Mijn snelheid is nu inderdaad 42mbps, de maximaal haalbare snelheid op 700 meter van de centrale, prima dus! Thanks!
Reputatie 8
Badge +17
Mijn snelheid is nu inderdaad 42mbps, de maximaal haalbare snelheid op 700 meter van de centrale, prima dus! Thanks!

Van zo'n snelheid droom ik al jaren :-)

@Stephen graag gedaan
Reputatie 8
Badge +16
@JoostSlijkoort,

Bedankt voor de bevestiging. 🙂 Fijn om je tevredenheid te vernemen.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan lees ik dit graag van je.

Het topic gaat bij deze op slot.

Stephen