upgrade

  • 3 april 2017
  • 6 reacties
  • 691 keer bekeken

Goedemorgen

graag wil ik gebruik maken van glasvezel en ander snelheid

hoe kan ik dit regelen? kan niet inloggen op mijn telfort ivm een storing

vriendelijke groet Hans

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Bel de afdeling sale als ik het goed heb 0800 1707
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Johan, welkom op het forum! Als het goed is kun je nu wel inloggen op Mijn Telfort. Laat je even weten als het is gelukt?
Hallo Stephen,
Bij mij gaat er ook iets niet goed. Zowel chrome als IE. Ik kreeg een verlengvoorstel voor mobiel. Als ik de bundel kies en het termijn, dan staat er een knop login en bestel (of iets dergelijks) en dan laad de pagina niet goed. Geen opmaak en alleen maar een menu aan de linkerkant. Kan dus niet verlengen via de website.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Janwillem, er waren gisteren nog problemen met de website. Kun je vandaag nog een poging wagen? Ik hoor graag van je of het is gelukt.
Klopt. Dagje later ging het wel! Nieuwe simkaart is al binnen en actief. Thanks.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en de bestelling Jan Willem. 🙂

Reageer