beantwoord

unlock code aanvraag na een maand nog niet binnen, ondanks dit forum

• 30 mei 2014
  • 8 reacties
  • 574 keer bekeken

Ondanks dat Hugo en koffiemok mij geholpen hebben.

wat zou er mis kunnen zijn???????

graag jullie hulp

dank en groet
Mavabu
icon

Beste antwoord door Laila 26 juni 2014, 13:56

@mavabu,

Ik stuur jou nu een privébericht.

Laïla
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 3
@mavabu,

Ik bied je allereerst graag mijn excuses aan voor het late antwoord. Heb je de unlockcode inmiddels al ontvangen? Als dat niet het geval is, kun je me dan jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer sturen via een privébericht? Dan kijk ik er graag naar voor je.

Ingrid
@mavabu,

Ik bied je allereerst graag mijn excuses aan voor het late antwoord. Heb je de unlockcode inmiddels al ontvangen? Als dat niet het geval is, kun je me dan jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer sturen via een privébericht? Dan kijk ik er graag naar voor je.

Ingrid

Beste Ingrid bedankt voor je interesse, maar ik heb nog steeds niets ontvangen, graag uw idee hierover, ik geloof eerlijk gezegt niet dat ik die simlock code ontvang, na al die pogingen van mijn kant had ik die allang moeten hebben, maar iets gaat er steeds fout, graag uw aandacht hiervoor, groetjes en succes mavabu 68 jr
Badge
@mavabu,

Laïla
[quote=mavabu][quote=Ingrid - Telfort]@mavabu,

Ingrid

Beste Ingrid bedankt voor je interesse, maar ik heb voor mijn vakantie 4 weken geleden een nieuwe unlockcode aangevraagd voor een ander toestelletje maar daar heb ik niets meer van gehoord, dat is geen ramp maar misschien is die code inmiddels binnen, graag uw aandacht hiervoor, groetjes en succes mavabu nu 69 jr
[quote=Laila - Telfort]@mavabu,

Laïla [/quo

Beste laila bedankt voor je interesse, maar ik heb voor mijn vakantie 4 weken geleden een nieuwe unlockcode aangevraagd voor een ander toestelletje maar daar heb ik niets meer van gehoord, dat is geen ramp maar misschien is die code inmiddels binnen, graag uw aandacht hiervoor, groetjes en succes mavabu nu 69 jrte]
Hoe komt het dat het online aanvragen van een unlockcode zo moeizaam gaat? Ik lees bij diverse topics hetzelfde probleem, waar ik zelf nu ook al een 2 weken tegenaan loop.
Inmiddels heb ik een bericht gestuurd naar de klantenservice, maar als dit sneller gaat, zou dat fijn zijn!
Reputatie 8
Badge +9
Hoe komt het dat het online aanvragen van een unlockcode zo moeizaam gaat? Ik lees bij diverse topics hetzelfde probleem, waar ik zelf nu ook al een 2 weken tegenaan loop.
Inmiddels heb ik een bericht gestuurd naar de klantenservice, maar als dit sneller gaat, zou dat fijn zijn!

Als providers, dus niet alleen bij Telfort, de unlockcodes moet opvragen bij de fabrikant dan duurt het gewoon langer. De gemiddelde verwerkingstijd is van 2-4 weken en soms langer. De providers zijn dan ook afhankelijk van de fabrikant. Je zal het aan de fabrikant moeten vragen waarom het zo moeizaam gaat.
Reputatie 3
@Nousja,

Welkom op het forum! Heb jij de unlockcode inmiddels ontvangen of nog niet?

Ingrid

Reageer