Uitbreiden/ upgraden alles-in-1

• 6 juli 2012
  • 3 reacties
  • 1846 keer bekeken

Badge
Geen reactie op mail van 3 weken terug gehad en webcare via twitter reageert ook niet meer, dus dan maar via deze weg....

Ik heb mogelijke interesse om interactieve TV toe te voegen aan mijn internet+bellen abonnement. Ik zit echter nog met de volgende vragen:

- glasvezel is onlangs bij ons opgeleverd. Telfort gaat hier voorlopig nog niet uitrollen wat ik heb begrepen (3344). Wanneer ik nu mijn pakket uitbreid met interactieve TV, kan ik dan wanneer Telfort beschikbaar is op glasvezel gelijk upgraden/ de dienst laten aanpassen of moet ik eerst het contract uitzitten?
- ik heb tevens een digitenne abonnement. Door een kooptuner heb ik tevens een huurtuner gratis erbij. Blijft dit ook bij het "overnemen" van het digitenne-abonnement?

Alvast bedankt!

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@mpte12,

Ik heb uw vraag doorgezet naar de juiste afdeling, zodra er een antwoord is, zal ik deze reactie aanpassen. :)

Henk
Badge
@Henk

Dank voor de reactie. Tevens gelijk nog een vraag, ik heb nu Internet + Bellen met een snelheid van ongeveer 18 a 19 Mbs (<1700 meter centrale).
Ik heb voor de gein het bestelformulier ingevuld voor Alles in 1 en krijg Internet Standaard toegewezen met de melding dat dit max 10Mbits zou zijn? Is dit een schatting of ga ik er inderdaad op achteruit?
Reputatie 4
Badge +3
@mpte12,

De tweede vraag neem ik ook mee. :)

Henk

Reageer