U wordt teruggebeld..

• 27 oktober 2018
  • 8 reacties
  • 509 keer bekeken

Reputatie 1
Ik vraag mij af waarom Telfort niet doet wat ze me deze week keer op keer beloofd heeft.. terugbellen!

Ik ben vorig weekend overgestapt naar de Ziggo. Afgelopen maandag belt Mike ********* [aan het einde van ons gesprek spelde hij zijn naam als: **** en ****, dat vergeet je niet] van Telfort mij op. Hij wil me behouden voor Telfort.

Ik zei dat ik geen interesse had en het besluit genomen heb om over te stappen. Waarom?! Ik: Nou omdat jullie door de tijd heen steeds duurder geworden zijn en ik nu een tientje per maand goedkoper uit ben. Mike bood mij vervolgens korting op de eerste 6 maanden van mijn abonnement en € 90 korting. Ik dan ben je er nog niet. OK, € 120,- dan?! Ik: Lekker is dat, ik ga weg en dan kom je hiermee. Ja, zo werkt het, jij hebt ons ook niet benaderd. Dat is waar.. maar ik ga niet op je aanbod in. Dan biedt hij € 150,- korting aan naast de korting op de eerste 6 maanden en hij zal ervoor zorgen dat de volgende dag een monteur belt om 12:30 om een afspraak te maken om naar mijn WiFi-signaal boven te komen kijken. Tsja.. dit was een aanbieding die ik niet meer kon weigeren. Mike zou zijn aanbod per mail bevestigen, ik moest alleen even de Ziggo annuleren. Dat heb ik direct gedaan. De mail van Mike moet ik nog steeds ontvangen.

Dinsdagavond ben ik een chatgesprek gestart met Alysha, een andere medewerker van Telfort. Zij belooft me dat ik woensdagavond om 19:30 wordt teruggebeld. Helaas.. Dus ik bel om 20:15 zelf. Na +/- 20 minuten krijg ik iemand aan de lijn, Shelby, maar zij hoort al gauw dat ze me door moet verbinden, naar Alihan. Een heel behulpzame man die mij een aanbieding doet die niet in de buurt komt van de aanbieding van Mike. Hij kan trouwens ook niet terugvinden dat Mike ********** werkzaam is bij Telfort.. Het verhaal wordt gekker en gekker..

Omdat ik er op stond dat ik die Mike ********** te spreken zou krijgen, ging Alihan in overleg. Hij beloofde dat zijn supervisor het gesprek dat ik met Mike ********* gevoerd heb, zou opzoeken [want dat zou opgenomen zijn] en terugluisteren om mij daar donderdag over terug te bellen.

Je raadt het al.. Donderdag geen telefoontje. Dus 's avonds maar weer een chat gestart, dit keer met Geertje. Vervelend zeg.. ja, ook zij zou doorgeven dat ik teruggebeld wilde worden en anders in elk geval een mailtje zou ontvangen.. Nou.. het is nu zaterdagavond en Telfort zwijgt nog steeds..

Zeg het maar?!

Admin: naam verwijderd i.v.m. privacy

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Vul in je forum profiel je klantnummer of postcode en huisnummer in dan weet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is reageren ze, hou er wel even rekening mee dat men in het weekend sporadisch aanwezig is
Reputatie 8
Badge +11
Hoi F B, welkom op het Forum. Nu lees ik dat je wilde overstappen naar Ziggo. Alleen wij zagen dat niet zitten en Mike heeft je gebeld. Hij deed je een aanbod welke je niet kon weerstaan. Hiervan zou je een bevestiging krijgen, alleen deze is nog niet aangekomen. Dat is erg jammer. Nu lees ik dat niemand het gesprek terug kon vinden en ze zouden het uitzoeken. Je zou hier over teruggebeld worden, dit is alleen tot op heden nog niet gebeurd. Dat is erg spijtig. Excuses.

Ik zie inderdaad het veelvuldige contact. Hierbij staan ook nog verzoeken om terug te bellen uit. Dit gaat dus nog gebeuren. Daarbij geef je aan dat je afgelopen maandag bent gebeld door Mike. Heb je daar ook nog een tijdstip van? Dat maakt het voor mij nog iets makkelijker om uit te zoeken. Ik hoor het graag van je. Wil je mij het ook laten weten als er al contact is geweest?
Reputatie 1
Beste Bart,

Mike heeft me maandag 22 oktober rond - ik denk - 16:30/17:00 gebeld. Mijn vaste telefoon houdt daar helaas geen logboek van bij. Maar jouw collega had dit tijdstip niet nodig, omdat hij zei dat jullie die gesprekken ook op telefoonnummer kunnen terugzoeken. Ik heb verder nog niets van jullie vernomen.
Reputatie 1
Nou.. ik heb een spontane niet met mij besproken abonnementswijziging van Telfort toegestuurd gekregen.. Met deze eigenhandige wijziging, ga ik net zoveel betalen als ik tot nu toe betaalde, terwijl Mike mij bijna € 20,- per maand korting bood. Ik heb niet gevraagd om de wijziging die ik nu per mail ontving, maar ik moet hem nu zelf telefonisch gaan annuleren. En ook heeft nog steeds niemand mij teruggebeld over het telefoongesprek dat ik met die Mike had; de opname van dat gesprek zou teruggezocht worden.. maar blijkbaar is dat gesprek samen met Mike verdwenen..
Reputatie 1
Na telefonisch contact met Jorn, iemand die echt verstand van zaken heeft en uitgelegd heeft hoe dit allemaal gekomen is, lijkt het nu allemaal opgelost te gaan worden.
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat Jorn inmiddels alles heeft uitgezocht en weet hoe de vork in de steel steekt. Ik begrijp dat hij het nu gaat oplossen, wat heel goed nieuws is. Wil je mij op de hoogte houden als je de juiste bevestiging hebt.
Reputatie 1
Beste Bart,

Aangezien ik mijn Telfort-mail nooit check en ook jullie forum nooit bezoek, heb ik jou bovenstaande reactie nooit meer gelezen.. excuus daarvoor.

Ik heb jullie inmiddels een mail gestuurd, want de maandbedragen die Jorn mij 8 maanden geleden had toegezegd, zijn toch niet de bedragen die jullie maandelijks hebben afgeschreven.. Ik heb hiervoor de mail gebruikt die Jorn mij toentertijd gestuurd heeft, maar ik weet niet of dat e-mail adres nog geldig is:
klantenservice1@telfort.nl

Mocht ik mijn mail naar een ander adres moeten sturen, of in deze chat plakken, dan hoor ik dat graag!

Groetjes,
Frédèrique
Reputatie 8
Badge +11
Daarvoor hoef je geen excuses aan te bieden hoor. In ieder geval goed om er nog even op terug te komen.

Ik heb de mail gezien. Deze is dus aangekomen. Deze staat nu ook bij de juiste afdeling. Zij zullen dit verder oppakken, dit zal binnen 5 werkdagen gebeuren verwacht ik.

Reageer