bij de overstap heb ik heel duidelijk aangegeven dat ik een tweede ontvanger wilde hebben voor de tweede tv op de slaapkamer.
geen probleem mevr ja dat kan met hetzelfde zenderpaket, jaja alles hetzelfde.....geen enkel probleem mevrouw....
intussen bleek de tweede ontvanger dus van digitenne te zijn met schamele 30 zenders en dus zeker niet hetzelfde paket.
heen en weer gebeld ja sorry daar bent u verkeerd voorgelicht, maar u kunt de digitenne nog retouneren-want wie zit er op een jaarcontract kpn te wachten als je juist alles van een aanbieder wilt hebben en het uitgebreide van itv?
ja maar geen probleem mevrouw u kunt vanaf 17.5 een tweede ontvanger aanvragen bij ons, alles geen probleem, ja mevrouw hetzelfde paket...
de 17.e gebeld, en wat bleek?
nee mevrouw op u adres kan de tweede ontvanger nog niet geleverd worden, we weten niet hoe lang dat duurd misschien 4 weken?
leuk, erg leuk, mijn abonement met upc loopt op 28.5 uit en dan heb ik dus geen tweede tv ter beschikking, en eerlijk gezegt ik baal als een stekker hiervan.
ik heb duizend keer heen en weer gebeld moest voor retouneren van digitenne zorgen en ben keer op keer fout geinformeerd door telfort en zo langzam krijg ik spijt van mijn overstap.
ik heb aangegeven dat ik echt een tweede ontvanger wil hebben, en het werd me elke keer verzekerd dat dat geen enkel probleem was en nu zit ik vanaf volgende week met een tv waar geen signaal meer opkomt en geen idee waneer telfort zijn toezeggingen nakomt.
van het ongemak en de telefoonkosten niet te praten, ik vind dit echt teleurstellend waarom zeggen jullie niet gewoon bij het eerste verkoopgesprek eerlijk ja mevr maar we weten nog niet waneer dat kan.
had ik dit vanaf het begin aan geweten dan had ik de overstap pas in laten gaan op het moment waarop de tweede ontvanger beschikbaar is, maar verkopen telt blijkbaar meer en dan is ook een dooie mus gerechtvaardigt.....
heel jammer, ik kan nu geen kant meer op en het rest me niets anders dan af te wachten waneer de tweede ontvanger beschikbaar is....
Beste antwoord door Hugo
U bent met VDSL2 ingetraint op de maximum snelheid van uw abonnement, 27Mbit down, 3Mbit up. Dat is voldoende bandbreedte voor een 2e Interactieve TV ontvanger. U kunt deze gemakkelijk aanvragen via MijnTelfort.nl
Hugo