beantwoord

tweede ontvanger itv

• 23 mei 2012
  • 10 reacties
  • 4476 keer bekeken

ik heb sinds kort de overstap gemaakt en mijn bestaande abonement internet en vast bellen uitgebreid met interactieve tv.

bij de overstap heb ik heel duidelijk aangegeven dat ik een tweede ontvanger wilde hebben voor de tweede tv op de slaapkamer.

geen probleem mevr ja dat kan met hetzelfde zenderpaket, jaja alles hetzelfde.....geen enkel probleem mevrouw....

intussen bleek de tweede ontvanger dus van digitenne te zijn met schamele 30 zenders en dus zeker niet hetzelfde paket.

heen en weer gebeld ja sorry daar bent u verkeerd voorgelicht, maar u kunt de digitenne nog retouneren-want wie zit er op een jaarcontract kpn te wachten als je juist alles van een aanbieder wilt hebben en het uitgebreide van itv?

ja maar geen probleem mevrouw u kunt vanaf 17.5 een tweede ontvanger aanvragen bij ons, alles geen probleem, ja mevrouw hetzelfde paket...

de 17.e gebeld, en wat bleek?

nee mevrouw op u adres kan de tweede ontvanger nog niet geleverd worden, we weten niet hoe lang dat duurd misschien 4 weken?

leuk, erg leuk, mijn abonement met upc loopt op 28.5 uit en dan heb ik dus geen tweede tv ter beschikking, en eerlijk gezegt ik baal als een stekker hiervan.

ik heb duizend keer heen en weer gebeld moest voor retouneren van digitenne zorgen en ben keer op keer fout geinformeerd door telfort en zo langzam krijg ik spijt van mijn overstap.

ik heb aangegeven dat ik echt een tweede ontvanger wil hebben, en het werd me elke keer verzekerd dat dat geen enkel probleem was en nu zit ik vanaf volgende week met een tv waar geen signaal meer opkomt en geen idee waneer telfort zijn toezeggingen nakomt.

van het ongemak en de telefoonkosten niet te praten, ik vind dit echt teleurstellend waarom zeggen jullie niet gewoon bij het eerste verkoopgesprek eerlijk ja mevr maar we weten nog niet waneer dat kan.

had ik dit vanaf het begin aan geweten dan had ik de overstap pas in laten gaan op het moment waarop de tweede ontvanger beschikbaar is, maar verkopen telt blijkbaar meer en dan is ook een dooie mus gerechtvaardigt.....

heel jammer, ik kan nu geen kant meer op en het rest me niets anders dan af te wachten waneer de tweede ontvanger beschikbaar is....
icon

Beste antwoord door Hugo 11 juni 2012, 15:23

@plotzzz,

U bent met VDSL2 ingetraint op de maximum snelheid van uw abonnement, 27Mbit down, 3Mbit up. Dat is voldoende bandbreedte voor een 2e Interactieve TV ontvanger. U kunt deze gemakkelijk aanvragen via MijnTelfort.nl

Hugo
Bekijk reactie

10 reacties

lastig, woon je ver weg van de wijkcentrale, slechte lijn of heb je een te hoge snelheid internet dan krijg je digitenne als tweede ontvanger, zo te lezen hebben ze dat niet eerst even gevraagd of je daarmee akkoord wilde gaan. je kon de digitenne behouden totdat je de tweede ontvanger kreeg, maar waarschijnlijk zaten daar niet de zenders op die je wilde ontvangen. als je een laptop hebt een vga aansluiting op je tweede tv kun je ook een selectie itvonline zenders en andere internet mediatheken kijken.
Reputatie 1
Badge +1

geen probleem mevr ja dat kan met hetzelfde zenderpaket, jaja alles hetzelfde.....geen enkel probleem mevrouw...

Ik weet precies waar jij het over hebt, want die ganzen op de callcenter kunnen heel goed garant staan om zo snel mogelijk op vakantie te gaan.....uuuhhh ik bedoel ophangen en wegwezen

Badge +2
@plotzzz,

U bent met VDSL2 ingetraint op de maximum snelheid van uw abonnement, 27Mbit down, 3Mbit up. Dat is voldoende bandbreedte voor een 2e Interactieve TV ontvanger. U kunt deze gemakkelijk aanvragen via MijnTelfort.nl

Hugo
@plotzzz,

Hugo

hartstikke leuk, en waarom kan ik dan via mijn telfort nog steeds-5 minuten geleden-geen tweede ontvanger bestellen en krijg ik nog steeds-5 minuten geleden-demelding dat er op dit moment gewerkt wordt aan een omzetting en daarom helaas geen tweede ontvanger erbij bestelt kan worden????
dus ik kan nu wel een tweede ontvanger bestellen? dan hoor ik graag hoe, want als ik nog een dag voetbal moet kijken wordt ik echt niet goed.....
nee serieus ik vind het wel welletjes zo, heeft lang genoeg geduurd.
hoe en waar krijg ik de tweede ontvanger?via mijn telfort dus niet.
Momenteel kunnen geen wijzigingen in het aantal tv aansluitingen worden gedaan

Ook kan op dit moment het opnemen pakket niet worden aan- of uitgezet. De reden hiervoor is dat uw TV dienst op dit moment wordt omgezet naar een nieuwer produkt dat wel ondersteuning biedt voor deze diensten. U hoeft hiervoor niets te doen. Zodra deze wijziging is verwerkt kunt u hier weer terecht. Extra zenderpakketten kunnen wel aan- of uit worden gezet.
Aantal aansluitingen meer info

Op hoeveel tv's wilt u Interactieve TV?
1 tv-aansluiting  Gratis
2 tv-aansluitingen  € 4,00 p/mnd

net van mijn telfort gekopierd, dus......
@ hugo:
heb zonet de klantenservice gebeld volgens hun ben ik nog niet omgezet en mag ik niet tot 17 juni wachten, maar nu wordt het 7 juli!!!😕
zolangzam aan voel ik me goed in de maling genommen!
ik ben vanaf april bezig, eerst mocht ik wachten tot 15.5, dan werd het 17.juni en nu mag ik wachten tot 7 juli!
is dat de manier van klantenbinding, ga je zo ueberhaupt met klanten om?
hier vermeld je dat mijn bandbreede goed is ingestelt, en dat ik de tweede ontvanger gewoon via mijn telfort kan bestellen, nou nee dus!!!!
voel me echt bedondert, ik wordt gewoon telkens weer aan het lijntje gehouden.....
heb intussen van de klantenservice begrepen dat het samenhangt met de omzetting naar HD en het opnamepaket....en dat het tot 7 juli kan duren, voordat ik een tweede ontvanger kan huren.
het is echt te zot....
en nog steeds kan ik geen tweede ontvanger bijbestellen......:(
7 juli is toch echt verstreken en net nog geprobeerd, nee ik kan via mijn telfort nog steeds geen teweede ontvanger bestellen.....
is dat alleen bij mij zo? en waarom reageerd hier niemand van telfort meer? ben ik te lastig?
sorry, als je zolang wacht kan je soms een beetje je gedult verliezen vooral als je keer op keer afgeschept wordt met beloftes die gewoon niet doorgaan....
!@##$$%%^^&&*&**(( heb net met de klantenservice gebeld nee sorry mevrouw dat is helaas pas vanaf 18.juli mogelijk, maar dan kan het ook echt

jullie nemen me gewoon in de maling, toch?
of is dit een interne grap, laten we nieuwe klanten voor de gek houden?
7. juli wordt dus 18 juli, he4t is echt te zot...
sorry hoor zo ga je niet met mensen om.

Reageer