beantwoord

TV toegevoegd en pakket wordt duurder

• 28 december 2018
  • 2 reacties
  • 241 keer bekeken

Beste Telfort, ondanks uw goedbedoelde uitleg blijft het raar. Ik ben al lang klant en het enige wat ik doe is mijn bestaande pakket uitbreiden met interactieve TV. U zegt het zelf al in uw mail: Je hebt je pakket gewijzigd .En dan begint het: Als beloning dat ik meer van u af wil nemen met ik voor mijn vastbellen voortaan geen € 5,00 betalen maar ook extra de € 2,50 die je voorheen alleen betaalde als je wilde afrekening per gesprek. Ook de prijs van het internet gaat omhoog, (ik heb op papier 40 mb, in de praktijk bestaat nu allen 50 mb)als ik NIET !!had gebeld maar gewoon interactieve tv aan mijn abonnement had toegevoegd dan bleven de prijzen van internet een bellen gewoon het zelfde.Ik belde omdat ik graag een monteur wil , hiervoor betaal ik € 70,00 .Dom zult u denken je had gewoon moeten uitpakken bellen en roepen het lukt me niet, maar dit vind ik niet eerlijk. Maar stel u eens voor; u bent geabonneerd op de prive € 1,85 per week nu wilt u ook de story erbij dan zegt de uitgever tegen u is goedh oor maar dan gaat u ook 2,10 voor de prive betalen. Het is en blijft een vreemde manier van zakendoen.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 december 2018, 13:56

Welkom op het Telfort forum, Ganzen. Zoals Galdor al aangeeft is het toevoegen van tv meer dan een uitbreiding, het hele pakket wordt daarmee aangepast. Dat is hierbij ook gebeurd, de vorige pakketsamenstelling stamde uit 2005. Bij die pakketten wordt het na en tijdje niet meer mogelijk om zo'n wijziging te doen zonder over te gaan naar de nieuwste samenstelling, daardoor ben je overgezet naar het huidige pakket.
Bekijk reactie

2 reacties

Tv is helaas geen uitbreiding maar een compleet product samen met internet of als pakket samen met internet en bellen
Dus product 1 enkel internet, product 2 internet en tv, product 3 internet tv en bellen.
Omdat je nu een nieuw product afneemt gelden de nieuwe huidige voorwaarden dus onder andere €2,50 voor het bereikbaar zijn op een vast telefoon nummer.
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum, Ganzen. Zoals Galdor al aangeeft is het toevoegen van tv meer dan een uitbreiding, het hele pakket wordt daarmee aangepast. Dat is hierbij ook gebeurd, de vorige pakketsamenstelling stamde uit 2005. Bij die pakketten wordt het na en tijdje niet meer mogelijk om zo'n wijziging te doen zonder over te gaan naar de nieuwste samenstelling, daardoor ben je overgezet naar het huidige pakket.

Reageer