beantwoord

Tv internet abonnement verlengen of stoppen

• 19 maart 2018
  • 1 reactie
  • 511 keer bekeken

Sinds 17 februari 2018 is mijn 1 jarig contract verlopen alleen kan ik mijn abonnement niet wijzigen. Daarnaast ben ik benieuwd of er net als voor nieuwe klanten nog interessante acties zijn die het nog aantrekkelijker maken bij Telfort te blijven.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 20 maart 2018, 13:06

Hoi TheAnn91, welkom op het forum. Je geeft aan dat je je abonnement niet kan wijzigen. Kan je mij iets gedetailleerder uitleggen wat er mis gaat? Blijf je bijvoorbeeld hangen op een bepaald scherm? Welke wijziging wilde je doorvoeren? Enzovoorts.

Wat betreft een actie of aanbod om bij Telfort te blijven, verwijs ik je graag naar deze link. Als je hier je nummer opgeeft, dan belt een collega van me terug voor een persoonlijk aanbod.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi TheAnn91, welkom op het forum. Je geeft aan dat je je abonnement niet kan wijzigen. Kan je mij iets gedetailleerder uitleggen wat er mis gaat? Blijf je bijvoorbeeld hangen op een bepaald scherm? Welke wijziging wilde je doorvoeren? Enzovoorts.

Wat betreft een actie of aanbod om bij Telfort te blijven, verwijs ik je graag naar deze link. Als je hier je nummer opgeeft, dan belt een collega van me terug voor een persoonlijk aanbod.

Reageer