beantwoord

track en trace code

• 22 mei 2017
  • 11 reacties
  • 935 keer bekeken

Waar kan ik de track en trace code vinden? In Mijn Telfort zag ik hem nergens staan en heb ook geen brief of email gekregen.
Zou deze graag willen weten ivm Hemelvaart en dat de maandag na Hemelvaart de monteur langs komt en het dan dus wel handig is als het doe het zelf pakket er geleverd is.

Is het eventueel ook mogelijk om het afleveradres te wijzigen van dit pakket? Bij mijn nieuwe woning staan er nog stijgers rondom de ingang en daardoor zouden veel postbodes de brievenbus niet kunnen vinden.
icon

Beste antwoord door HeEv 30 mei 2017, 16:04

Hoi Michael, inmiddels heb ik het pakket in goede orde ontvangen en is het gelukt met aansluiten! Dankuwel
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
als je een account aanmaakt in postnl (https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/overzicht)
dan kan je pakketten die naar jou onderweg zijn volgen.

je kan dan eventueel het afleveradres ook wijzigen.
Dankjewel voor de tip.

Ik heb inmiddels een account aangemaakt. Op de pagina die u noemde komen volgens PostNL alleen pakketten die 100% overeenkomen met mijn account. Mijn account is daarom natuurlijk ook volledig goed ingevuld. Toch staat er geen pakketje in mijn overzicht, waardoor ik niet echt verder kom.

Wanneer kan ik dit pakketje verwachten? Of op zijn minst de track en trace code vanuit Telfort?

Op de site van Telfort kan ik alleen vinden dat hij binnen 9 dagen voor de ingang van het abonnement verstuurd gaat worden (ingang abonnement ma 29-05, datum vandaag 22-5), maar ivm hemelvaart a.s. do en vr hoop ik eigenlijk te weten wanneer hij bezorgt wordt. Of neemt de betreffende monteur dit soort pakketjes mee?
Reputatie 8
Badge +17
normaal gesproken "vallen" de verzonden pakketten obv postcode-huisnummer vanzelf in de postnl app.

misschien dat je kan bellen of (heel) misschien is WebCare genegen om jou die T&T te leveren, maar dat is ff afwachten 😉
Zou een Telfort medewerker mij de code in een privébericht willen sturen alstublieft?
Reputatie 8
Badge +17
Zolang het pakket niet zichtbaar is in de post.nl app kan Telfort je hier ook niet aan helpen aan de barcode.
Heb je trouwens bij post.nl een account aangemaakt met de gegevens van je nieuwe adres, ook is het zo dat zolang een woning nog in de steigers staat een brief cq pakket niet wordt bezorgd
Ik heb inderdaad een account aangemaakt met mijn nieuwe adres. Volgens postnl komen in het accountant alleen de pakjes zo zichtbaar waarvan ze zeker zijn dat ze bij mij horen. Mocht er ergens twijfel zijn, dan is de barcode dus nodig om het pakket toch zichtbaar te maken.

Hoe kom ik dan aan mijn doe-het-zelf pakket? Mijn woning is namelijk wel al opgeleverd. Bij de bestelling kon ik geen ander postadres opgeven zover ik weet, en zie nu ook nergens in MijnTelfort deze mogelijkheid. Wat kan ik doen zodat ik mijn pakket toch ontvang?
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort kan hier alleen duidelijkheid over geven dus daar moet je even op wachten
Reputatie 8
Badge +2
Hoi HeEv, welkom! De T&T hebben wij ook nog niet. Die kan ik je dus ook niet melden. 😞 Graag ontvang ik het meest wenselijke adres in een privébericht, ik zorg er dan voor dat het installatiepakket die kant op wordt gestuurd.
Reputatie 8
Badge +2
Hi HeEv, dank voor je bericht. Ik heb mijn collega's gevraagd om het pakketje naar het adres te sturen die je doorgaf. Ik hoop dat dat nog gaat lukken, aangezien de verbinding begin volgende week wordt opgeleverd. Het is dus redelijk kort dag, wat dat betreft. Laat je het weten als het pakket is afgeleverd? Super!
Hoi Michael, inmiddels heb ik het pakket in goede orde ontvangen en is het gelukt met aansluiten! Dankuwel
Reputatie 8
Badge +2
Hallo HeEv! Dank voor deze fijne terugkoppeling! Goed om te horen dat het allemaal gelukt is, top!

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer