beantwoord

Toezegging 5 maart, schijnbaar geen monteur

  • 23 februari 2018
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hoi, op 5 maart wordt mijn glasvezel omgezet. Tijdens het maken met de afspraken met Telfort is mij verzekerd dat in de middag van 5 maart een monteur mijn glasvezelmodem zou komen vervangen. Ik heb hier daarna nog een keer gebeld voor een bevestiging en ik heb dus vrij genomen voor 5 maart. Nu probeer ik een afspraak te maken en schijnt het dat guidion geen monteur beschikbaar te hebben. Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Cawabonga 23 februari 2018, 20:20

Hoi. Guidion heeft me nog teruggebeld en het is ze gelukt om toch een afspraak in te plannen. Dank je!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Cawabonga, is het je inmiddels wel gelukt om een afspraak met Guidion te maken? Ik zie namelijk dat er op 5 maart om 13.45 een monteur langskomt om het glasvezelkastje en je modem te installeren. Hoor het graag van je:$.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi. Guidion heeft me nog teruggebeld en het is ze gelukt om toch een afspraak in te plannen. Dank je!
Reputatie 4
Badge +6
Goed om te lezen Cawabonga! Veel plezier en succes alvast met je nieuwe aansluiting 😳.

Reageer