beantwoord

Toevoegen bellen en TV bij bestaand internet - Opzeggen huidige provider

• 14 april 2019
  • 2 reacties
  • 140 keer bekeken

Reputatie 1
Ik weet dat ik via "Mijn Telfort" extra diensten aan en uit kan zetten.
Momenteel hebben we internet van telfort; telefoon via kpn en televisie via delta.
Zou nu alles bij elkaar willen brengen.

Als ik televisie en bellen aanzet onder "Mijn Telfort" regelt telfort dan het opzeggen van de andere providers als bij een nieuw abonnement. Of moet ik dat zelf doen?
Probleem daarbij is het afstemmen van opzeg/start van de abonnementen.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 april 2019, 09:52

Hoi , wat leuk dat je graag alles bij ons wilt onder brengen. Dat is zeker mogelijk. Je kunt inderdaad via Mijn Telfort jouw abonnement wijzigen naar een abonnement Internet + TV. Je mag uiteraard ook even bellen met de klantenservice om het abonnement te bespreken.

Er zal echter bij de andere aanbieders niet opgezegd gaan worden. Dit gebeurt alleen als je via het internet overgaat van een andere provider naar ons.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi , wat leuk dat je graag alles bij ons wilt onder brengen. Dat is zeker mogelijk. Je kunt inderdaad via Mijn Telfort jouw abonnement wijzigen naar een abonnement Internet + TV. Je mag uiteraard ook even bellen met de klantenservice om het abonnement te bespreken.

Er zal echter bij de andere aanbieders niet opgezegd gaan worden. Dit gebeurt alleen als je via het internet overgaat van een andere provider naar ons.
Reputatie 8
Badge +17
Het beste is m.i. om met de klantenservice te bellen en e.e.a. te bespreken

Reageer