Toestel lease?

• 31 augustus 2012
  • 4 reacties
  • 1900 keer bekeken

Badge
Hallo, over een paar maanden kan ik mijn abon. gaan verlengen.
Natuurlijk wil ik een nieuw toestel erbij hebben, maar elke keer als ik op
een toestel klik die ik wil met gewenste abon. krijg ik steeds toestel lease voor me.

Deze optie hoef ik niet. Ben best bereid om wat bij te betalen voor een toestel, maar dat wil
ik dan ook kunnen zien. Ik wil niet aan het einde van mijn abon. weer het toestel in te hoeven leveren.
en uiteindelijk ben ik duurder uit in de maand.

Is het ook mogelijk om een toestel met abon. aan te schaffen zonder dat hele toestel lease??

Groet Warsha

4 reacties

Badge
Nee, Telfort doet alleen amar aan Lease... jammergenoeg... ( ik vind dit ook een minpunt)
ja helaas ben ik daar ook ingetrapt en ben nu duurder uit , je betaal al 15 euro per maand aan lease toestel ik zit er jammer genoeg 2 jaar aan vast. de winkel had mij beter moeten voor lichten, ik durf amper te bellen ,laat staan op internet
Badge
Voor veel mensen KAN toestellease een voordeel zijn, je moet echter wel goed geinformeerd worden en daar schiet het bij sommige winkels bij in. 

ja helaas ben ik daar ook ingetrapt en ben nu duurder uit , je betaal al 15 euro per maand aan lease toestel ik zit er jammer genoeg 2 jaar aan vast. de winkel had mij beter moeten voor lichten, ik durf amper te bellen ,laat staan op internet
ja en daar door ben ik nu de dupe ik bel al jaren ben nu op mijn 68 jaar de dupe van niet goed ingelicht en slechthorend en een toestel wat ik niet durf te gebruiken voor de kostenplaatje. en 2 jaar nu 30 euro moet betalen per maand op zijn minst

Reageer