beantwoord

tijdstip activatie

• 27 november 2013
  • 3 reacties
  • 1477 keer bekeken

na 30 jaar kabel stap ik over naar glasvezel,glasvezel modem is er. doe het zelf pakket zoveel mogelijk geinstalleerd en nu wachten op de activatie datum zodat ik na een week wachten ook prik op de glasvezel krijg van Telford.
nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met het tijdstip dat er prik op komt. twaalf uur snachts is het de dag van activatie en kan ik nog even alles voor het dag wordt werkend krijgen.7 uur smorgens ? dan wordt het vroeg opstaan of moet ik wachten tot savonds want overdag werken de meeste mensen,en hoe zijn de ervaringen met eerste instellingen en deed alles het gelijk?
icon

Beste antwoord door Peer1 28 november 2013, 15:53

@cobra53,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!

De activatie van jouw diensten zal doorgaans in de ochtend plaats vinden. Dat betekent dat je ’s middags diensten zal hebben. Mocht het niet lukken dan help ik je graag verder.
Voor ervaringen laat ik de overige forum gebruikers aan het woord.

Peer
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@cobra53,

Wat voor problemen ervaar je al 5 maanden? Wat is er gedaan, eventueel in overleg met de klantenservice om tot een oplossing te komen?

Om je verder te kunnen helpen ontvang ik graag je postcode en huisnummer in een privébericht , na ontvangst kan ik je verder helpen.

Henk
Badge
@cobra53,

Allereerst wil ik je hartelijk welkom heten op het forum!

De activatie van jouw diensten zal doorgaans in de ochtend plaats vinden. Dat betekent dat je ’s middags diensten zal hebben. Mocht het niet lukken dan help ik je graag verder.
Voor ervaringen laat ik de overige forum gebruikers aan het woord.

Peer
wel activatie maar na 5 maanden nog steeds de klachten opgelost ik verwacht een compensatie of gratis ontbinding van het jaar contract wegens wanlevering

Reageer