teveel betaald voor abonnement na verhuizing

• 27 juli 2012
  • 4 reacties
  • 2134 keer bekeken

Badge
Goedendag,

Sinds anderhalf jaar heb ik het Telfort Internet Plus abonnement en een jaar geleden ben ik verhuisd naar een nieuw woonadres.
Tijdens de verhuizing van de aansluiting heb ik hetzelfde pakket behouden. Echter, na het doen van de postcode check blijkt dat op het huidige adres een snelheid van max 6 Mb/s behaald kan worden. Ook bij het doen van speedtest blijkt inderdaad dat op dit adres 6 a 7 Mb/s het hoogst haalbare is. Dat zou betekenen dat het Internet Instap pakket van max 8 Mb/s voldoende zou moeten zijn en ik dus een product heb dat niet aansluit bij het adres.
Bij de verhuizing van de aansluiting heeft helaas niemand van Telfort mij gewezen op het feit dat op het nieuwe adres de snelheid van het pakket niet gehaald kan worden. Als ik had geweten dat het destijds goedkoopste pakket met de laagste snelheid voldoende was geweest voor het adres, dan had ik dit uiteraard laten wijzigen op het moment dat het jaarcontract afliep. Hierdoor heb ik inmiddels een half jaar teveel betaald voor een pakket dat niet past bij het huidige adres.
Gelet op het feit dat ik in die periode voor een product heb betaald die niet kon waarmaken wat het belooft, verwacht ik dat ik het teveel betaalde bedrag teruggestort krijg.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd en zie uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Govert

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@govert1,

Welkom op ons forum!

Erg vervelend, dat het zo gelopen is. Ik heb uw gegevens en heb deze doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra ik meer informatie hierover heb, hoort u van mij.

Henk
Badge
Beste Henk,

Graag ontvang ik nog een reactie op mijn vraag.

Met vriendelijke groet,
Govert
Badge +1
Beste Henk,

Graag ontvang ik nog een reactie op mijn vraag.

Met vriendelijke groet,
Govert

Ik denk dat je er goed aandoet om eerst even de nieuwe voorwaarden doorpluist,
en ook even goed kijkt naar wat je gaat krijgen, neem aan dat je ook vast bellen heb.

Een nieuw abo, zal je meer kosten dan je nu heb, ook al is je I.N verbinding nu bagger,
met name zullen je gesprekkosten toenemen.

Hoever zit je van welke centrale dan ook???, want dat is een beslissende factor
voor je I.N snelheid of traagheid,

**
Dat zou betekenen dat het Internet Instap pakket van max 8 Mb/s voldoende zou moeten zijn en ik dus een product heb dat niet aansluit bij het adres.
**

Daar zou ik maar niet van uitgaan, denk dat je dan niets overhoud.

4 weken voor een reactie duurt ......
Badge
@ man in the middle

Bedankt voor je reactie. Ik wacht graag nog even de reactie van Telfort af.

Reageer