Terug bellen

• 3 april 2015
  • 5 reacties
  • 22181 keer bekeken

Is er een mogelijkheid dat telfort contact met mij opneemt

5 reacties

Badge +1
http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Reputatie 8
Badge +2
@Janotl,

De bel-me-terug-functie die dorus aankaart is uitsluitend voor sales- en verleng doeleinden.
Kan ik je ergens mee van dienst zijn?

Michael
Ja kan me aub Telfort terugbellen over me abo verlenenging???
Telfort kan me terugbellen ???
Beste,

Sinds vorige week heb ik een probleem met e-mail/alias account aanmaken. Telkens, na inloggen, krijg ik een bericht te zien dat de desbetreffende pagina niet getoond kan worden omdat mijn contract beëindigd is, echter ben ik nog steeds klant van Telfort en betaal ik nog steeds via automatische incasso voor internet. De pagina's die ik geprobeerd heb om te openen zijn wachtwoord veranderen, mailbox toevoegen, alias toevoegen en niets werkt.

Ik even ten einde raad want heb jullie geprobeerd te bellen, maar duurt zo lang dat telkens mijn beltegoed opraakt zonder dat ik iemand gesproken hebt. Via het contact formulier (oude website van Telfort) lukt het ook al niet. Ik heb via Twitter contact gehad met iemand die om privé gegevens vroeg, maar dat werkt niet voor mij omdat ik geen privé gegevens via Twitter wil versturen.

Via jullie nieuwe website wilt het ook al niet lukken. Heb zelf met verschillende browsers geprobeerd/uitgeprobeerd. Cookies en diverse andere instellingen geprobeerd/uitgeprobeerd. Niets lijkt te werken. Ik probeer het nu hier in de hoop dat ik geholpen kan worden om contact te krijgen met Telfort klantenservice. Een andere optie voor mij is er momenteel niet.

Dus wil iemand me a.u.b hiermee helpen. Alvast bedankt voor de moeite.

Reageer