beantwoord

Telfort wil mij niet als klant wat ik ook doe

• 5 november 2015
  • 24 reacties
  • 846 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben al 5 dagen bezig om een orderbevestiging te krijgen met de gegevens wanneer ik word aangesloten en wanneer ik mijn pakket krijg want dat staat in de orderbevestiging die je na je aanmelding vindt. Medewerkers weten niet als je hem verteld dat je na de bevestiging van je aanmelding dat in deze brief staat binnen 2 werkdagen krijg een bevestiging met de aansluitdatum en datum wanneer het pakket ontvangt. ik krijg al dagen te horen dat mijn order in het systeem blijf hangen, en dan hoor ik weer dat mijn emailadres niet staat vermeld, dan krijg ik weer te horen een andere postcode... na tig keer te zeuren bij telfort kreeg een contactpersoon deze heer vertelde mij dat ze me order niet kunnen verwerken omdat de lijn daar een andere provider werd bezet... dus ik rond bellen gegeven moment kwam de aap uit de mouw kpn was het probleem vanavond kreeg ik een belletje van kpn dat mijn lijn vrij is.. dus ik blij en bel naar telfort krijg ik iemand van de afdeling adsl aan de lijn en die hoort mijn verhaal aan en gaat kijken in het systeem en geeft aan dat hij niet weet wat hij moet doen ? ik geef aan doe mijn dan doorverbinden met iemand anders krijg ik te horen ' dit heeft geen zin want andere weten dit ook niet ? " het stoom begon nu uit me oren te komen, ik het gesprek beeindigd dus opnieuw naar telfort gebeld krijg een ander meneer aan de lijn, ik vertel mij verhaal " ik dit begin ineens ik er voor u en ga kijken waar het pakket is ?" voordat ik wat zeg hang ik in de wacht bij telfort na ongeveer een kwatier wachten krijgen ik te horen " het kan nog 3 a 4 weken duren !!" ik geeft nog aan dat is mijn vraag helemaal niet en voordat ik ben uitgepraat krijg ik weer te horen het gaat 3 a 4 weken duren !!.
Het is erg moeilijk bij telfort een aanmeldingsbrief te krijgen met wat je klantnummer is, je gebruiksnaam etc.
het is erg moeilijk bij telfort en duidelijkheid te krijgen ik geeft aan dat ik geen brief heb ontvangen bij medewerkers en die geven dat dan aan u kan alles zien op orderstatus of op de webmail bij telfort, hoe kan ik dit zien ik heb geen brief ontvangen met aanmelding, gebruiksnaam of iets maar ook.
het is moeilijk bij telfort om een boodschap door te geven, ik ga op onderzoek uit waar het probleem is, het probleem is opgelost de lijn is vrij en dan willen de medewerkers van telfort niet helpen want ze weten niet wat ze moeten doen..
mijn wederhelft is er helemaal klaar mee, ik geef ze nog 1 kans en dan is het ook voor klaar mee ?
want via facebook krijg alleen maar standaard zinnen van medewerkers " vervelend dat u de procudure als onprettig ervaart, als ik nog iets voor u kan doen dan moet u dat maar melden !!" ik heb al diverse malen berichten op facebook gezet met mijn problemen en mijn vragen maar daar krijg ik ook geen antwoord op.
Ook heb ik een klachtenformulier ingevuld en zit daar ook nog een reactie te wachten !!!

Ik weet niet of telfort mij nog als klant wil hebben want ik krijg alleen maar tegen werken of word niet geholpen laat staan een reactie op mijn ervaring om het alles in 1 pakket aan te vragen.. dan zal ik u maar het verhaal over wat er met mijn mobielenabbonement is gebeurt behouden.

icon

Beste antwoord door Michael 13 november 2015, 15:09

Hi woumar! Ik heb het voor je nagekeken. Er is al een verbinding actief waardoor wij niet kunnen leveren. Je geeft aan dat KPN verteld dat dit niet zo is, maar ik kan niets anders dan dit ontkrachten. Wij willen jou wél als klant maar omdat het aderpaar momenteel bezet is, is het voor ons niet mogelijk om jouw aanvraag verder door te voeren. Ik ga er vanuit dat de annulering die je hebt aangevraagd z.s.m. schriftelijk wordt bevestigd. Mijn excuus voor het inmiddels ervaren ongemak.
Bekijk reactie

24 reacties

http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php laat je gewoon terug bellen
Reputatie 1
Bedankt erci
Reputatie 1
Net me terug laten bellen door telfort ik doe Godsmogelijke moeite om een datum of duidelijkhed te krijgen niks meer ook niks ook ik krijg te horen en hoor dit al zeven dagen ik zal een mailtje sturen maar niemand maar ook niemand doet iets er staat een afspraak oor zaterdagoctend dat mijn contact persoon zou bellen ... Ik heb jij de aanzag aangegeven zsm aangesloten te zijn en daarbij staat 2 delen als ik zelf een datum had uitgezocht via het systeem dan was dit volgens het systeem 11 november krijg ik van de medewerker te horen 20 november .. Ik ga toch maar nu ik naar ziggo... want dit is een ramp
Reputatie 8
Badge +2
Hoi woumar! Wat een teleurstellende eerste stap zeg! Ik kan me voorstellen dat je na al de gedane moeite een hard hoofd hebt in een goede afloop. Ik ga tóch mijn uiterste best doen om jou verder te helpen aan de juiste informatie. Hier heb ik jouw naw-gegevens voor nodig, wil je deze kenbaar maken in een privévenster alsjeblieft? Na ontvangst duik ik erin voor je! 🙂
Reputatie 1
[Beste Michael,

afgelopen dagen ben ik weer met telfort bezig geweest, en begin me af te vragen of ik wel klant mag worden bij telfort. Want ik afgelopen vrijdag weer een nieuwe aanvraag ingediend en mijn contactpersoon doet ook niks dit heb ik gemaild daar hoor of zie ik niks van. ook via facebook of welke media je ook mailtje een reactie van telfort blijft uit.
ik heb een klachtenformulier ingediend daar wordt niet op gereageerd. dus heb nu maar een klacht via klachtenkompas ingediend, vanochtend ben ik gebeld door telfort en wordt ingesproken dat ze me hebben geprobeerd te benaderen maar dat het niet is geluk sorry maar dat begrijp ik ook wel anders spreek je de voicemail niet in maar laat een boodschap achter of wanneer je terug belt dus ik weer 0900 nr gebeld en krijg te horen ik ken de afdeling wel maar kan u niet doorverbinden.. daar heb ik een vergiet van vol. maar opnieuw loop ik tegen een dichten deur.
je mag er gerust weten ik heb me voorgenomen als jullie donderdag niet weten wanneer ik word aangesloten dan stop ik ermee.
Je mag het weten ik heb deze casus al doorgestuurt naar kanniewaarzijn en die hebben er al oren na zoals ik uit de mailwisseling krijgt. hoe ik nu wordt behandeld is niet klantgericht werken of klantvriendelijk vind u wel..de moed begin ik te verliezen
Reputatie 1
http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php laat je gewoon terug bellen
dit heeft geen zin want ze weten niks, ik krijg niks ik zie niks en weet niks.. en als ik terugbel afspraak in plan gaat de telefoon 2 keer over en wordt de verbinding verbroken .. en met de klant tevreden onderzoek is helemaal een lachtje.
het bandje wat je krijg te horen wordt er gezegd "verbreek niet de verbinding maar blijf hangen " de medewerkers van telfort doen ook niet de verbinden verbreken en die zetten je in de wacht of blijven hangen zodat je niet kan meewerken met het onderzoek.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo woumar, kan me voorstellen dat je je niet gehoord voelt. Graag kijk ik wat ik voor jou kan doen in deze rottige situatie. Mag ik de postcode en huisnummer weten, dan ga ik er achteraan. Dit had ik aanvankelijk al gevraagd eerder in het topic. 🙂
Reputatie 1
Hallo woumar, kan me voorstellen dat je je niet gehoord voelt. Graag kijk ik wat ik voor jou kan doen in deze rottige situatie. Mag ik de postcode en huisnummer weten, dan ga ik er achteraan. Dit had ik aanvankelijk al gevraagd eerder in het topic. :)
Reputatie 1
Hallo woumar, kan me voorstellen dat je je niet gehoord voelt. Graag kijk ik wat ik voor jou kan doen in deze rottige situatie. Mag ik de postcode en huisnummer weten, dan ga ik er achteraan. Dit had ik aanvankelijk al gevraagd eerder in het topic. :)
het bloed gaat wel nu koken want opnieuw wordt er een leugen tegen met verteld .. ik zou vanavond worden terug gebeld en opnieuw laat telfort niks van zich horen.. ik heb me voor genomen mag ik morgen nog niks weten dat mag telfort alles maar ook alles in .... stoppen, het is niet mijn taalgebruik maar ik voel me zwaar in de zeik genomen.
Woumar,

Dit is een openbaar forum. Verwijder uit je eerdere post je privegegevens.
Klik op de naam van de moderator en via bericht (button) geef je de naw-gegevens door.
Wat al werd aangegeven - privévenster -
Reputatie 1
Woumar,

Dit is een openbaar forum. Verwijder uit je eerdere post je privegegevens.
Klik op de naam van de moderator en via bericht (button) geef je de naw-gegevens door.
Wat al werd aangegeven - privévenster -

bedankt heb ik gedaan
Reputatie 8
Badge +2
Hoi woumar, ik probeer zo snel als mogelijk te reageren. Dit gebeurt zéker niet binnen een uur. Het staat inmiddels uit bij de klantenservice aangezien je dit via Social Media al eerder hebt gemeld. Ik wil je vragen nog even geduld te hebben. Het heeft de aandacht en je wordt hierover benaderd. Dit op meerdere plekken in de organisatie voorleggen resulteert in ieder geval niet in een snellere afwikkeling. 🙂
Reputatie 1
Hoi Michael ik zit al bijna twee weken te wachten op antwoord van telfort...en dan vraag je een mij geduld te hebben .. Ik wil geen snellere afwikkeling ik wil duidelijkheid en die krijg ik niet
Reputatie 1
Ik heb zelfs kpn gebeld om de lijn vrij te maken en dan weet telfort niet meer dat ze moeten doen hoe moet ik het dan weten als klant zijnde
Reputatie 1
ook hier op het forum krijg ik geen reactie van stephan, dus het blijk erop dat ik toch gelijk ga krijgen "ik mag geen klant worden bij telfort " zojuist maar weer contact gezocht met telfort het 0900 nr. en daar krijg ik weer te horen wat ik vorig week kreeg te horen dat mijn lijn bezet is. ik weer kpn gebeld en kpn zeg de lijn is vrij... dus wat moet ik nu.
Telfort reageert totaal niet, niet op forum of klachtenformulieren, klachtenkompas nergens op.
ik word heen en weer geslingerd en weet niks en krijg totaal geen koppeling.
ook hier op het forum krijg ik geen reactie van stephan, dus het blijk erop dat ik toch gelijk ga krijgen "ik mag geen klant worden bij telfort " zojuist maar weer contact gezocht met telfort het 0900 nr. en daar krijg ik weer te horen wat ik vorig week kreeg te horen dat mijn lijn bezet is. ik weer kpn gebeld en kpn zeg de lijn is vrij... dus wat moet ik nu.
Telfort reageert totaal niet, niet op forum of klachtenformulieren, klachtenkompas nergens op.
ik word heen en weer geslingerd en weet niks en krijg totaal geen koppeling.
Als kpn zegt dat je lijn vrij is kun je aanvraag doen via een andere internet service provider (isp) (of weer via telfort )
Reputatie 8
Badge +2
Hoi woumar, ik wil dit graag voor jou uitzetten bij de klantenservice, want dit dient domweg uitgezocht te worden. Er moet een oplossing komen. Kun je in het privéscherm aangeven op welk 06-nummer je het best te bereiken bent?
Reputatie 1
Ik heb vanmiddag eindelijk contact gehad met dit Cramer en dit was geen prettig gesprek er werd mij medegedeeld dat op geen enkele manier contact mocht zoeken met iemand van telfort of een opmerking mocht plaatse ben en zijn telefoontje moest afwachten tot dinsdag en na een week kon jij niks vertellen.. dus als ik vragen heb of opmerking dan had ik morgen wachten tot meneer belde ik mocht niks doen niet bellen of dat dan ook van deze manier van bejeging hou ik niet van het mes werd op me heel gezet ik kom akkoord gaan met deze afspraak of me order werd niet verder in behandeling genomen.. Ik voel me belazerd en gekleinerd door telfort hierdoor was ik helemaal klaar met telfort want niemand maar niemand heeft mij geholpen ... en door deze manier van klantgericht werken heb ik beslotenbom alles te annuleren ik vind het erg jammer dat ik zo ben behandeld naar niemand heb mij geholpen of ten dienst gestaan bij telfort bedank telfort voor deze negatieve ervaring en mijn onderwerp koop telfort mij niet als klant hebben
Reputatie 8
Badge +2
Hi woumar! Ik heb het voor je nagekeken. Er is al een verbinding actief waardoor wij niet kunnen leveren. Je geeft aan dat KPN verteld dat dit niet zo is, maar ik kan niets anders dan dit ontkrachten. Wij willen jou wél als klant maar omdat het aderpaar momenteel bezet is, is het voor ons niet mogelijk om jouw aanvraag verder door te voeren. Ik ga er vanuit dat de annulering die je hebt aangevraagd z.s.m. schriftelijk wordt bevestigd. Mijn excuus voor het inmiddels ervaren ongemak.
Reputatie 1
De annulering is omdat dit. C bij mij het mes op me keel zetten. En mij chanteerde ik mocht geen reactie of informatie bij telfort of anders werd mijn aanvraag of order geannuleerd. Ik heb hierover klacht ingediend naar het als de andere klachtenformulieren die heb ingediend hoor je niks van..Daarom me annulering dus mijn thema klop telfort wil je niet als klant want chantage of vragen om informatie mag maar niet bij telfort..en nog iets leuks ik heb een tekening van 50 euro gekregen vanwege het bellen naar telfort..bedank telfort
"ik heb een tekening van 50 euro gekregen vanwege het bellen naar telfort."

Dat vind ik dan wel weer een sympathiek gebaar van Telfort, hopelijk heb je een mooi plekje voor die tekening!
En dat terwijl de schuld eigenlijk bij KPN lag en niet bij Telfort. Zoveel service kom je bijna nergens meer tegen.
Reputatie 1
nou, dat is netjes voor jou...bij lag ook de fout bij kpn.
Maar door dhr. C. van telfort werd het mes op mijn keel gezet, je mag dit niet en je mag dat niet en je moet tot dinsdag wachten..nou sorry, ik hou hier niet van.
en heb niks maar niks meer gehoord van telfort ook niet hier op het forum of via de email.
geen reactie op mijn klacht of wat dan ook..
Je hebt 13-11 15.09 toch onderstaande reactie van Michael gekregen.
Dan kan je toch niet zeggen dat je niets meer gehoord hebt??

Reageer