beantwoord

telfort neemt zakelijke bestelling niet aan ze zeggen geen lijn beschikbaar

  • 11 februari 2016
  • 3 reacties
  • 469 keer bekeken

Reputatie 1
een collega van mij probeerd internet zakelijk aan te vragen via de telefoon bij jullie
maar hun zeggen meteen dat er geen lijnen zijn
er zit een isra met 12 lijnen en 1 is in gebruik door een ander bedrijf in zelfde pand
en nog een lijn loopt naar het kantoor waar hij zit en daar zit geen internet of telefonie op
kpn gebelt en die bevestigen dat er lijnen vrij zijn en 1 in gebruik is
kunnen jullie van de webcare wat beteken?
mvg mark
icon

Beste antwoord door i_need_euro 11 februari 2016, 13:42

het is al opgelost na aandringen bij de klantenservice hebben ze het beter uitgezocht en zijn er toch nog lijnen vrij
de levering word gestart
bedankt telfort voor de moeite en vooral de medewerker van de klantenservice ruud
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1
het is al opgelost na aandringen bij de klantenservice hebben ze het beter uitgezocht en zijn er toch nog lijnen vrij
de levering word gestart
bedankt telfort voor de moeite en vooral de medewerker van de klantenservice ruud
Badge +2
Met een zakelijk pakket zou ik zelf gezien deze start direct voor kpn zakelijk kiezen ipv Telfort zakelijk...
Reputatie 1
dat is geen optie kpn is stukke duurden dan telfort
en hebben goeie ervaringen met telfort dus hopelijk kan de webcare dan wat betekenen
om toch internet te krijgen via hun