Telfort Instap Internet & Bellen

• 6 december 2012
  • 3 reacties
  • 2373 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Zelf heb ik (tot tevredenheid) een Telfort VDSL 30/3 abonnement, maar mijn ouders zouden graag Telfort Instap Internet & Bellen willen bestellen. 8/1 Mbps is snel zat voor hun. In de actievoorwaarden staat dat abonnement inderdaad, maar op de site heb ik geen mogelijkheid om dit te bestellen. Een stukje uit de actievoorwaarden:

Actievoorwaarden Telfort internet, Interactieve TV & bellen
1.De actieperiode loopt van 7 mei 2012 tot 31 december 2012.
2.Bestel je in de actieperiode:
Telfort internet Instap
Telfort internet Instap, dan betaal je een vaste lage prijs van € 17,50 per maand.
Telfort internet Instap & Bellen, dan betaal je een vaste lage prijs van € 20,- per maand.
Telfort internet Instap & Interactieve TV, dan betaal je een vaste lage prijs van € 29,50 per maand.
Telfort internet Instap & Interactieve TV & Bellen, dan betaal je een vaste lage prijs van € 32,- per maand.

1.) Hoe kan ik Telfort Internet Instap (8 Mbps) & Bellen voor € 20,00 per maand bestellen? Op de Telfort site staat deze combi nergens.
2.) Geeft Telfort ook de SIP-gegevens vrij? Dus SIP-server adres, username en wachtwoord. Voorwaarde voor telefonie is dat een FRITZ!Box 7390 gebruikt wordt (en niet het eigen ZyXEL modem). Geen support etc. is bekend, maar dat is voor eigen risico.

Alvast bedankt.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hier http://www.telfort.nl/internet/internet/ op bestellen klikken bij het instap abbo, verderop tijdens dit bestelproces kan je bellen erbij kiezen.

Telfort geeft de SIP gegevens gewoon vrij, dus ja een Fritz!Box kan je dus gewoon gebruiken
Reputatie 1
Badge
Hier http://www.telfort.nl/internet/internet/ op bestellen klikken bij het instap abbo, verderop tijdens dit bestelproces kan je bellen erbij kiezen.

Die optie krijg ik dus niet. Ik kan wel een PC-beveiliging totaal á € 4 p/mnd erbij bestellen, maar de optie bellen krijg ik nergens te zien. Vreemd dat een abonnementsvorm wel in de actievoorwaarden staat, maar vervolgens niet te bestellen is bij Telfort...?
Badge
@rogervdh

Je kunt via stel zelf je pakket samen de optie Vast Bellen toevoegen aan je pakket.

Jelmer

Reageer