Telfort heeft niet opgezegd bij oude provider (daardoor dubbel betalen?)

  • 4 december 2012
  • 0 reacties
  • 1501 keer bekeken

Goedemiddag,

Wij hebben ook een probleem bij Telfort ervaren: de overstapservice van oude Internetprovider (ziggo) naar Telfort werkt niet. Telfort geeft op Internet aan dat het overstappen makkelijk gaat en zij het voor je opzeggen. Bij de aanvraag van het Telfort Internet abonnement (20,- euro p/m) op 20 november 2012 hebben wij opgegeven bij Telfort dat zij ons oude abonnement opzeggen voor ons, we hebben hierbij ons contractnummer doorgegeven en Telfort zou ons ook nog per post een opzeggingskaart toegesturen. In afwachting daarop kregen we alleen een brief met de bevestiging van de internetaanvraag en vrij snel daarna op 1 december een brief van Telfort dat de Internet opleverdatum al op 5 december is. Dat kan nooit met een opzegtermijn van 1 maand bij de oude provider.

We hebben met Telfort gebeld. En bij navraag blijkt dus dat ons oude abonnement niet is opgezegd door Telfort. Wij gaan niet dubbel betalen voor 2x internet, ook omdat het onze fout niet is. Daarom verzoeken wij Telfort ook via deze weg om dit in orde te maken. Wij hopen van harte iets te horen.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer