beantwoord

Telfort abonnement omzetten naar KPN

• 20 september 2020
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik ga binnenkort verhuizen en mijn Telfort alles-in-1-abonnement loopt binnenkort af. Ik heb een aanbieding ontvangen echter ben ik niet tevreden over die aanbieding. Voorgaande jaren kreeg ik betere aanbiedingen. Ik begreep dat in oktober Telfort wordt omgezet naar KPN. Kan ik dan mijn abonnement omzetten naar KPN? Of kan ik alsnog een betere aanbieding krijgen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 september 2020, 11:45

Hii @litfer, we zijn momenteel al bezig om alle Telfort aansluitingen over te zetten naar KPN inderdaad. Daarbij blijven de voorwaarden die je hebt zoals ze zijn, die gaan mee naar KPN. Voordat jouw pakket wordt overgezet krijg je daar een bericht over, dat gaat automatisch. Als je na de overgang het pakket wilt wijzigen zal het een KPN Hussel pakket worden (de aanbieding die daar staat telt niet bij een wijziging, die is alleen voor nieuwe aansluitingen) zoals Galdor al zegt. 

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @litfer , KPN is sinds 1 september al druk bezig TFT-klanten te migreren naar KPN.

Je zou morgen nog eens kunnen bellen, 0900 9596, Facebooken of Twitteren voor een betere aanbieding, maar het kan ook zijn dat je zeer binnenkort al in de pijplijn zit om gemigreerd te worden en dan lukt een aanpassing niet meer.

Jouw abonnement loopt nooit af, het jaar contract loopt af dat zijn twee verschillende zaken.

Je zal op het nieuwe adres vermoedelijk meteen met het Hussel aanbod te maken krijgen verwacht ik. Daarom zal dat aanbod tegenvallen. Telfort is niet meer, en KPN is gewoonweg minder scheutig ook de afdeling retentie.

Reputatie 8
Badge +11

Hii @litfer, we zijn momenteel al bezig om alle Telfort aansluitingen over te zetten naar KPN inderdaad. Daarbij blijven de voorwaarden die je hebt zoals ze zijn, die gaan mee naar KPN. Voordat jouw pakket wordt overgezet krijg je daar een bericht over, dat gaat automatisch. Als je na de overgang het pakket wilt wijzigen zal het een KPN Hussel pakket worden (de aanbieding die daar staat telt niet bij een wijziging, die is alleen voor nieuwe aansluitingen) zoals Galdor al zegt. 

Reageer