beantwoord

Telefoon kapot, kan ik eerder verlengen?

• 16 februari 2016
  • 2 reacties
  • 629 keer bekeken

ik mag per 1 maart verlengen ..volgens telfort is mijn lease tel afbetaalt echter is het het wel zo dat mn ifone kapot is om hem te laten maken vind ik gewoon zonde mijn vraag is waarom mag ik niet eerder verlengen of is dit een domme vraag ?
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 17 februari 2016, 11:01

Goedemorgen Sam, welkom op het forum. Wat lastig dat jouw iPhone kapot is! Je kunt bij ons 6 maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Dat is al een extra service die we bieden. Eerder dan deze 6 maanden is helaas echt niet mogelijk.
Bekijk reactie

2 reacties

ik mag per 1 maart verlengen ..volgens telfort is mijn lease tel afbetaalt echter is het het wel zo dat mn ifone kapot is om hem te laten maken vind ik gewoon zonde mijn vraag is waarom mag ik niet eerder verlengen of is dit een domme vraag ?

pas op, dat je alles zwart op wit hebt over je lease toestel ,ook dat je het toestel mag houden zonder bijbetalen, anders loopt het lease contract gewoon door en blijf je betalen voor dat toestel.
ze vertellen zo veel ,maar als het er op aankomt weten ze van niets, dus alles op papier
Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen Sam, welkom op het forum. Wat lastig dat jouw iPhone kapot is! Je kunt bij ons 6 maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Dat is al een extra service die we bieden. Eerder dan deze 6 maanden is helaas echt niet mogelijk.

Reageer