beantwoord

Tegoed niet meenemen?

  • 6 februari 2016
  • 1 reactie
  • 231 keer bekeken

Ik vind dit allemaal verwarrend. Nu heb ik een andere vraag. Ik ben langer dan 5 jaar klant van Telfort. Ik heb de bundels soms van andere aanbieders, die Telfort in het pakket hadden, en nu rechtstreeks bij Telfort. Huidige is juni 2014 - 2015 en 2015-2016. Mijn partner heeft afgelopen december ook Telfort genomen. Nou kwamen wij erachter dat hij al zijn niet gebruikte belminuten en MBs meeneemt naar de volgende maand. Wij gingen inloggen op onze Mijn Telfort app en zagen dat hij de 'tegoed neenemen naar de volgende maand - 3 maanden geldig' variant heeft en ik niet. Wij zochten het op en idd dit geldt alleen voor mensen die vanaf mei 2015 een abonnement afsloten.
Ik heb vanochtend gebeld en uitgelegd dat het wel raar is als je langer dan 5 jaar klant bent niet mag genieten van deze regel. Sterker nog je krijgt geen bericht hierover. Niet echt een beloning dus.
De medewerker had geen oplossing of reden hiervoor en hij zei alleen 'Ja sorry, dat is de regel'. U moet wachten en u krijgt het als u verlengt.....
icon

Beste antwoord door jimny 6 februari 2016, 17:00

Ik vind dit allemaal verwarrend. Nu heb ik een andere vraag. Ik ben langer dan 5 jaar klant van Telfort. Ik heb de bundels soms van andere aanbieders, die Telfort in het pakket hadden, en nu rechtstreeks bij Telfort. Huidige is juni 2014 - 2015 en 2015-2016. Mijn partner heeft afgelopen december ook Telfort genomen. Nou kwamen wij erachter dat hij al zijn niet gebruikte belminuten en MBs meeneemt naar de volgende maand. Wij gingen inloggen op onze Mijn Telfort app en zagen dat hij de 'tegoed neenemen naar de volgende maand - 3 maanden geldig' variant heeft en ik niet. Wij zochten het op en idd dit geldt alleen voor mensen die vanaf mei 2015 een abonnement afsloten.
Ik heb vanochtend gebeld en uitgelegd dat het wel raar is als je langer dan 5 jaar klant bent niet mag genieten van deze regel. Sterker nog je krijgt geen bericht hierover. Niet echt een beloning dus.
De medewerker had geen oplossing of reden hiervoor en hij zei alleen 'Ja sorry, dat is de regel'. U moet wachten en u krijgt het als u verlengt.....


Als ik het goed begrijp loopt het huidige oude abonnement tot juni 2016 , 6 of 3 maanden voordat het contract afloopt kun je gaan verlengen dit wordt dan ook vermeld in mijn Telfort mobiel als je dit zou doen ga je een nieuw contract aan en op dat moment valt je contract onder deze nieuwe voorwaarden.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +18
Ik vind dit allemaal verwarrend. Nu heb ik een andere vraag. Ik ben langer dan 5 jaar klant van Telfort. Ik heb de bundels soms van andere aanbieders, die Telfort in het pakket hadden, en nu rechtstreeks bij Telfort. Huidige is juni 2014 - 2015 en 2015-2016. Mijn partner heeft afgelopen december ook Telfort genomen. Nou kwamen wij erachter dat hij al zijn niet gebruikte belminuten en MBs meeneemt naar de volgende maand. Wij gingen inloggen op onze Mijn Telfort app en zagen dat hij de 'tegoed neenemen naar de volgende maand - 3 maanden geldig' variant heeft en ik niet. Wij zochten het op en idd dit geldt alleen voor mensen die vanaf mei 2015 een abonnement afsloten.
Ik heb vanochtend gebeld en uitgelegd dat het wel raar is als je langer dan 5 jaar klant bent niet mag genieten van deze regel. Sterker nog je krijgt geen bericht hierover. Niet echt een beloning dus.
De medewerker had geen oplossing of reden hiervoor en hij zei alleen 'Ja sorry, dat is de regel'. U moet wachten en u krijgt het als u verlengt.....


Als ik het goed begrijp loopt het huidige oude abonnement tot juni 2016 , 6 of 3 maanden voordat het contract afloopt kun je gaan verlengen dit wordt dan ook vermeld in mijn Telfort mobiel als je dit zou doen ga je een nieuw contract aan en op dat moment valt je contract onder deze nieuwe voorwaarden.

Reageer