beantwoord

Technische fout bij nummerbehoud

• 15 juni 2015
  • 5 reacties
  • 416 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Vorige week heb ik een nieuw abbonement gekregen bij Telfort. Nu had ik een tikfout gemaakt in het simkaart nummer van mijn oude abbonement (ik wil mijn oude nummer behouden). Ik kreeg hier bericht van en moest dit wijzigen. Nu heb ik dit een aantal keren geprobeerd maar ik krijg telkens de melding dat er een technische fout is opgetreden. Wat moet ik nu doen? Ik betaal al voor mijn abbo maar kan hem nog niet gebruiken.

Groeten
icon

Beste antwoord door Daphne 15 juni 2015, 13:03

@Christel.vangemert,

Welkom op het forum en bij Telfort!

Lastig dat het opnieuw indienen van de aanvraag niet lukt, mijn excuses. Graag ga ik verder voor jou aan de slag. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres, het te behouden + tijdelijke 06-nummer, beide simkaartnummers, de vorige telefoonaanbieder en wensdatum overdracht (minimale einddatum overeenkomst) aan mij doorgeven. Ik wacht op jouw reactie.

Daphne
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +2
@Christel.vangemert,

Lastig dat het opnieuw indienen van de aanvraag niet lukt, mijn excuses. Graag ga ik verder voor jou aan de slag. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres, het te behouden + tijdelijke 06-nummer, beide simkaartnummers, de vorige telefoonaanbieder en wensdatum overdracht (minimale einddatum overeenkomst) aan mij doorgeven. Ik wacht op jouw reactie.

Daphne
Reputatie 1
@Christel.vangemert,

Lastig dat het opnieuw indienen van de aanvraag niet lukt, mijn excuses. Graag ga ik verder voor jou aan de slag. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres, het te behouden + tijdelijke 06-nummer, beide simkaartnummers, de vorige telefoonaanbieder en wensdatum overdracht (minimale einddatum overeenkomst) aan mij doorgeven. Ik wacht op jouw reactie

Daphne

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met een van uw collegas en als het goed is wordt het nu opgelost
Badge +2
Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met een van uw collegas en als het goed is wordt het nu opgelost

Super en succes!
Dank voor het melden ;)

Daphne
Hallo,

Blijkbaar zit er een fout in jullie website, want ook ik heb hetzelfde probleem met nummerbehoud. De eerste keer fout ingevoerd en nu krijg ik steeds een technische fout. Ik zie dat mensen dit probleem een jaar geleden ook al hadden.
Maar goed ik wil dus ook graag mijn nummer behouden maar kan mijn aanvraag dus ook niet opnieuw doen door een technische fout. Kan iemand mij helpen?

Groeten,
Suzanne
Hallo,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen met het opnieuw proberen aan te vragen van nummerbehoud?

Groet,
Marrit

Reageer