Vorige week heb ik een nieuw abbonement gekregen bij Telfort. Nu had ik een tikfout gemaakt in het simkaart nummer van mijn oude abbonement (ik wil mijn oude nummer behouden). Ik kreeg hier bericht van en moest dit wijzigen. Nu heb ik dit een aantal keren geprobeerd maar ik krijg telkens de melding dat er een technische fout is opgetreden. Wat moet ik nu doen? Ik betaal al voor mijn abbo maar kan hem nog niet gebruiken.
Groeten
Beste antwoord door Daphne
@Christel.vangemert,
Welkom op het forum en bij Telfort!
Lastig dat het opnieuw indienen van de aanvraag niet lukt, mijn excuses. Graag ga ik verder voor jou aan de slag. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres, het te behouden + tijdelijke 06-nummer, beide simkaartnummers, de vorige telefoonaanbieder en wensdatum overdracht (minimale einddatum overeenkomst) aan mij doorgeven. Ik wacht op jouw reactie.
Daphne
Bekijk reactie
Welkom op het forum en bij Telfort!
Lastig dat het opnieuw indienen van de aanvraag niet lukt, mijn excuses. Graag ga ik verder voor jou aan de slag. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres, het te behouden + tijdelijke 06-nummer, beide simkaartnummers, de vorige telefoonaanbieder en wensdatum overdracht (minimale einddatum overeenkomst) aan mij doorgeven. Ik wacht op jouw reactie.
Daphne