beantwoord

Te vroeg afgesloten

• 13 april 2019
  • 6 reacties
  • 252 keer bekeken

Sinds vanochtend (13 april) 10:00 uur werden we afgesloten van onze verbinding van Telfort TV/Internet/Telefoon terwijl de overeengekomen opzegdatum 18 april is.

We zitten dus ruim vijf dagen zonder TV/Internet/Telefoon door een verkeerde communicatie.

Hoe gaat Telfort dit compenseren?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 april 2019, 19:03

Dat is erg jammer om te lezen. Helaas dat het niet gelukt is. Hoe graag ik ook zou willen, de huidige lijn krijg ik ook niet meer online. Hopelijk is je verbinding bij de nieuwe provider snel actief.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat is erg jammer om te lezen. Helaas dat het niet gelukt is. Hoe graag ik ook zou willen, de huidige lijn krijg ik ook niet meer online. Hopelijk is je verbinding bij de nieuwe provider snel actief.
Dat is niet gelukt.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat je hierover ook al contact hebt gehad met mijn collega. Ik lees dat je contact zou zoeken met de nieuwe provider om je eerder aan te kunnen sluiten. Is dat nog gelukt?
Forumprofiel is aangevuld met de gevraagde gegevens.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @me688551, je geeft aan al afgesloten te zijn terwijl je nog vijf dagen zou moeten. Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Ik wil nu graag eens meekijken, ik heb namelijk nog geen gegevens. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Wil je mij het laten weten als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +17
Normaal gesproken bestaat een vergoeding uit abonnementsgeld : door 30 dagen en vermenigvuldigd met het aantal dagen dat iemand geen diensten heeft.

Reageer