Status wijziging abonnement

  • 29 november 2012
  • 0 reacties
  • 1472 keer bekeken

Beste medewerker,

Op 14 november 2012 heb ik telefonisch het Telfort ADSL start 2 Mb/s abonnement van mijn moeder laten wijzigen naar jullie Internet Standaard tot 30 Mb/s abonnement.
Ik heb hier een bevestiging via e-mail van ontvangen.
Als ik nu inlog op "mijn bestelstatus" krijg ik de mededeling "Op dit moment heeft u geen product bij ons in bestelling staan. Wellicht is het product al opgeleverd".
Ik heb telefonisch kontakt gehad met de klantenservice en daar werd mij verteld dat de wijziging in behandeling is en dat de nieuwe  ADSL verbinding 6 december zou moeten werken en dat mijn moeder voor die tijd het nieuwe modem zou toegestuurd krijgen.
Tot nu toe heeft mijn moeder nog niets ontvangen, kunnen jullie vertellen wat de status van haar bestelling is en wanneer het nieuwe modem zal worden opgestuurd?

groet,
Georgy

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer