beantwoord

Status verlenging en toegezegde apparatuur

• 19 oktober 2020
  • 9 reacties
  • 262 keer bekeken

Reputatie 1

Ruime week geleden ben ik gebeld omdat ik wilde overstappen. Maar na een mooi aanbod van Telfort besloot ik toch bij Telfort te blijven. Ik zou wel een nieuw modem en WiFi versterkers krijgen. Deze heb ik echter nog niet ontvangen. Ik ben de afgelopen week wel een paar keer gebeld door Telfort, maar terugbellen leidt tot enorme wachttijden. Aantal keer een half uur tot een uur in de wacht gestaan. Net weer gebeld. KPN medewerker ging het uitzoeken. Na vijf minuten kon hij niets vinden. Hij bleek mijn postcode te hebben omgedraaid. Daarna ging hij weer zoeken. Na een kwartier wachten was hij nog niet terug. Ik belde nog eens. Na weer een enorme wachttijd kreeg ik een nog etende dame aan de lijn die vertelde mij dat haar eigen Sim kaart stuk was en ze zelf niet mobiel kon bellen en dat haar kinderen bijna het huis uit waren. Mij is niet duidelijk waarom mij dit werd verteld. Ze ging mijn vraag uitzoeken maar na enkele minuten kon ze ook niets vinden. Ook geen aanvraag. Ik werd doorverbonden met Telfort. Nog enkele minuten later werd me gevraagd morgen nog maar eens te bellen. Er was namelijk niemand meer van Telfort bereikbaar. Jammer hoe dit gaat. Ik hoop niet dat dit tekenend is voor hoe mij abonnement komend jaar loopt. Ik hoor graag alsnog waarom ik een aantal keer ben gebeld en wanneer ik het modem en de versterkers kan ontvangen. 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 oktober 2020, 15:55

Hoi @de hooge, ik lees dat 't allemaal anders gelopen is dan je verwacht had. Zeker toen je contact zocht met de klantenservice. Dat is niet de bedoeling, goed dat je het hier laat weten.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je inderdaad nu nog een Telfort abonnement hebt, je bent nog niet overgezet naar KPN. Ook zie ik dat een nieuw modem en twee WiFi versterkers toegezegd zijn, maar dat ze nog niet verstuurd zijn. Daarom heb ik ze zojuist voor je aangevraagd. Je ontvangt de versterkers en het modem waarschijnlijk apart van elkaar en ik verwacht dat je ze binnen enkele werkdagen in huis hebt. Laat je het weten zo gauw je ze ontvangen hebt?

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Ben je als klant al overgezet naar een KPN-abonnement? Of ben je nog helemaal klant van Telfort?

Reputatie 1

Nog Telfort klant, maar de klantenservice schakelt blijkbaar steeds automatisch naar KPN. Het nummer waar ik van werd gebeld is ook KPN ( +31 88 775 10 14) . En net belde ik 0900 9596 en kom dan toch bij KPN, maar zij kunnen me dan uiteindelijk niet helpen. Dat is erg onhandig vind ik.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @de hooge, ik lees dat 't allemaal anders gelopen is dan je verwacht had. Zeker toen je contact zocht met de klantenservice. Dat is niet de bedoeling, goed dat je het hier laat weten.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je inderdaad nu nog een Telfort abonnement hebt, je bent nog niet overgezet naar KPN. Ook zie ik dat een nieuw modem en twee WiFi versterkers toegezegd zijn, maar dat ze nog niet verstuurd zijn. Daarom heb ik ze zojuist voor je aangevraagd. Je ontvangt de versterkers en het modem waarschijnlijk apart van elkaar en ik verwacht dat je ze binnen enkele werkdagen in huis hebt. Laat je het weten zo gauw je ze ontvangen hebt?

Reputatie 1

Dank voor je reactie. Wel vervelend dat ik hier zelf om heb moeten vragen. Vraag me af waarom de spullen nog niet zijn verstuurd of wat er zou zijn gebeurd als ik niet zelf aan de bel had getrokken. Wel fijn dat de vraag via dit forum gesteld kan worden want bellen duurt echt extreem lang. Daar kan KPN nog een flinke verbeter slag maken. Ik was bijna overgestapt naar budget alles in één. Toen ik hun klantenservice belde on de overstap te annuleren had ik direct een medewerker aan de lijn. Dan moet KPN dat toch ook voor elkaar kunnen krijgen!

Reputatie 1

Ik heb de WiFi versterkers en het nieuwe modem ontvangen. Alles werkt super en was zo aangesloten. Nu eindelijk fatsoenlijk signaal in het hele huis en met hoge snelheid. Erg blij mee. Het enige vervelende is dat het nieuwe modem een poort minder heeft. De vierde is nu bestemd voor glasvezel schijnbaar. Ik heb dat aantal wel nodig. (Tv, alarm, zonnepanelen en kabel naar boven voor tweede tv/WiFi versterker).

Reputatie 8
Badge +18

Wellicht dat je in aanmerking komt voor een gratis switch in jou geval dus even wachten totdat @Alexandra - Telfort  online is

Reputatie 8
Badge +11

@de hooge Fijn om te horen! Alleen die netwerkpoort is natuurlijk een beetje lastig. Wat Jimny aangeeft klopt, ik heb zojuist een switch voor je aangevraagd. Daar zijn geen kosten aan verbonden. Je hebt 'm zo snel mogelijk thuis. Laat je nog weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Switch ontvangen. Fijn dat dat zo snel is gelukt. Was zo aangesloten. Werkt meteen! Hartelijk dank.

Reputatie 8
Badge +11

Switch ontvangen. Fijn dat dat zo snel is gelukt. Was zo aangesloten. Werkt meteen! Hartelijk dank.

Super, daar ben ik blij mee, graag gedaan!

Reageer