Ruime week geleden ben ik gebeld omdat ik wilde overstappen. Maar na een mooi aanbod van Telfort besloot ik toch bij Telfort te blijven. Ik zou wel een nieuw modem en WiFi versterkers krijgen. Deze heb ik echter nog niet ontvangen. Ik ben de afgelopen week wel een paar keer gebeld door Telfort, maar terugbellen leidt tot enorme wachttijden. Aantal keer een half uur tot een uur in de wacht gestaan. Net weer gebeld. KPN medewerker ging het uitzoeken. Na vijf minuten kon hij niets vinden. Hij bleek mijn postcode te hebben omgedraaid. Daarna ging hij weer zoeken. Na een kwartier wachten was hij nog niet terug. Ik belde nog eens. Na weer een enorme wachttijd kreeg ik een nog etende dame aan de lijn die vertelde mij dat haar eigen Sim kaart stuk was en ze zelf niet mobiel kon bellen en dat haar kinderen bijna het huis uit waren. Mij is niet duidelijk waarom mij dit werd verteld. Ze ging mijn vraag uitzoeken maar na enkele minuten kon ze ook niets vinden. Ook geen aanvraag. Ik werd doorverbonden met Telfort. Nog enkele minuten later werd me gevraagd morgen nog maar eens te bellen. Er was namelijk niemand meer van Telfort bereikbaar. Jammer hoe dit gaat. Ik hoop niet dat dit tekenend is voor hoe mij abonnement komend jaar loopt. Ik hoor graag alsnog waarom ik een aantal keer ben gebeld en wanneer ik het modem en de versterkers kan ontvangen.
Beste antwoord door Alexandra - Telfort
Hoi
Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je inderdaad nu nog een Telfort abonnement hebt, je bent nog niet overgezet naar KPN. Ook zie ik dat een nieuw modem en twee WiFi versterkers toegezegd zijn, maar dat ze nog niet verstuurd zijn. Daarom heb ik ze zojuist voor je aangevraagd. Je ontvangt de versterkers en het modem waarschijnlijk apart van elkaar en ik verwacht dat je ze binnen enkele werkdagen in huis hebt. Laat je het weten zo gauw je ze ontvangen hebt?