beantwoord

startdatum en einddatum bij verlengen verschilt een paar dagen

• 31 januari 2014
  • 3 reacties
  • 1504 keer bekeken

Ik heb een vraag, ik heb eergisteren mijn abonnement verlengd, maar de nieuwe ingangsdatum begrijp ik niet meer.
In de voorgaande jaren liepen de einddatum en ingangsdatum goed over.

De einddatum van mijn contract is 05-02-2014 en bij het verlengen krijg ik in de bevestigingsmail (en in Mijn Telfort) dat de ingangsdatum 08-02-2014 is.
Wat gebeurt er tussen 5 februari en 8 februari? Kan toch niet zo zijn dat ik die 3 dagen geen abonnement heb?

Ik hoor het heel graag, wellicht dat het automatisch systeem iets verkeerd is gegaan.
Vast bedankt.
MVG
Jermain
icon

Beste antwoord door Laila 3 februari 2014, 11:56

@Jilly,

Jouw oude abonnement blijft gewoon lopen totdat de verlenging ingaat. Als de verlenging op tijd wordt aangevraagd, dan gaat deze gelijk in zodra de huidige contractperiode is afgelopen. De verlenging gaat 08-02-2014 in, omdat je nog een bedenktijd hebt gerekend vanaf 29-01-2014.

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
@Jilly,

Jouw oude abonnement blijft gewoon lopen totdat de verlenging ingaat. Als de verlenging op tijd wordt aangevraagd, dan gaat deze gelijk in zodra de huidige contractperiode is afgelopen. De verlenging gaat 08-02-2014 in, omdat je nog een bedenktijd hebt gerekend vanaf 29-01-2014.

Laïla
Hallo Laïla,

Bedankt voor je terugkoppeling. De bedenktijd was ik inderdaad vergeten, bij het online verlengen en in de mail zag ik geen herinneren over de bedenktijd.
De bedenktijd had ik helemaal niet nodig. :o

Badge +2
Bedenktijd moet er wettelijk op zitten bij online en telefonische bestellingen. In de Winkel geldt dat niet (daar heb je 24 uur bedenktijd).

Reageer