Staat dat bundel ingaat op 13/01 word beweerd pas 10/03

• 16 januari 2016
  • 1 reactie
  • 315 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement en tijdens het aanvragen is mij nooit vertelt dat er 2 maanden overheen gaan voordat hij daadwerkelijk ingaat. Gister dus meteen gebruikt alleen deed het mobiel internetten het niet. Opgezocht op mijntelfort waar het aan zou liggen. zie ik opeens extra kosten voor verbruik buiten je bundel. mijn bundel zou net ingegaan zijn dus lijkt me sterk. Dag erna klantenservice gebeld waar een niet zo aardige mevrouw geïrriteerd op mij reageert wanneer ik zeg dat er op mijn telfort staat dat mijn contractperiode loopt van 13/01/2016 tot 10/03/2018 waarbij zij op een niet zo aardige manier probeert te beweren dat nee ik kijk verkeerd er staat dat het pas 10/03/2016 ingaat. Zo ging het een tijdje door met het welles nietes spel totdat ik er genoeg van had en zei; ik wil er ook wel een foto van maken en opsturen toen zei ze dat ik maandag maar terug moest bellen want ze kon er niks aan doen. Nu wil ik graag weten is dit de normale gang van zaken dat een het 2 maanden duurt voordat een abonnement ingaat terwijl het nergens staat en je contract ingaat vanaf 13/01. Oh en dat er volgende maand toch wel een factuur binnen komt voor je bundel die je niet eens kan gebruiken.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag j.rodriguez, welkom op het forum. Het is inderdaad lang om 2 maanden te moeten wachten. Heb je toevallig nummerbehoud aangevraagd? Het kan namelijk zo zijn dat we jouw nummer nog niet over kunnen nemen. Ik kijk het graag voor je na. Wil je jouw naam, adres en 06-nummer naar mij sturen in een privébericht?

Reageer