beantwoord

Spotify nog aan Telfort gekoppeld na opzeggen

• 20 mei 2020
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb gisteren Spotify opgezegd en in mijn abonnementgegevens zie ik Spotify niet meer staan. Toch kan ik me niet aanmelden voor een nieuw Spotify account via Spotify zelf omdat ik nog een abonnement heb bij Telfort. Wanneer is mijn opzegging doorgevoerd?

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 mei 2020, 13:59

Zojuist reactie ontvangen van ze. 4 juni wordt het account vrijgegeven door Spotify, dit kan helaas niet versneld worden. Pas dan kan je bij Spotify zelf een abonnement afsluiten.

Bekijk reactie

8 reacties

Hallo @TanjaVK opzeggen van een dienst heeft in de regel de opzegtermijn van 1 maand of als je een bevestiging van de opzegging per email of brief hebt gehad met een daarin genoemde einddatum.

En aangezien je gisteren pas hebt opgezegd loopt dat verzoek dus nog.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @TanjaVK, welkom hier. 

Ik zie inderdaad dat Spotify is opgezegd. Dat is goed gegaan. Nu staat alleen jouw account nog aan ons gekoppeld. Spotify update die database maar een keer in de zoveel weken. Ik heb nu in ieder geval aan ze gevraagd of ze dit willen bespoedigen zodat je snel Spotify bij Spotify zelf kan aanvragen. 

Dank je! Krijg ik hiervan een bericht als het gelukt is?

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb nog geen reactie van ze. Maar als ik die krijg hoor je dat van mij. 

Okay... dan hoop ik snel van je te horen! 

Reputatie 8
Badge +12

Zojuist reactie ontvangen van ze. 4 juni wordt het account vrijgegeven door Spotify, dit kan helaas niet versneld worden. Pas dan kan je bij Spotify zelf een abonnement afsluiten.

Okay en bedankt voor de moeite!

Reputatie 8
Badge +12

Meer kan ik er helaas niet van maken. Nog even geduld.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag. 

Reageer