beantwoord

Spotify bij Telfort als ik al Spotify heb

• 13 januari 2019
  • 5 reacties
  • 253 keer bekeken

Het is mij onduidelijk hoe ik het precies werkt als ik Spotify via Telfort wil afnemen als ik al Spotify heb. Ik heb geen zin om dubbel te betalen. Regelt Telfort de overgang. Dit lijkt mij een nette service.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 15 januari 2019, 10:03

Hoi Joris, een hele goede vraag die je stelt. Ik begrijp uit je bericht dat je nu een abonnement bij Spotify zelf afneemt. Klopt dat? Je kunt zelf je abonnement bij Spotify opzeggen en wanneer je Free bent dan kun je onze activeringscode gebruiken om je account weer Premium te maken. Dat is niet omdat we het niet voor je willen opzeggen, maar dat kunnen we niet voor je doen bij Spotify. Heb je zo voldoende informatie?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Joris, een hele goede vraag die je stelt. Ik begrijp uit je bericht dat je nu een abonnement bij Spotify zelf afneemt. Klopt dat? Je kunt zelf je abonnement bij Spotify opzeggen en wanneer je Free bent dan kun je onze activeringscode gebruiken om je account weer Premium te maken. Dat is niet omdat we het niet voor je willen opzeggen, maar dat kunnen we niet voor je doen bij Spotify. Heb je zo voldoende informatie?
Hoi Cindy,

Bedankt voor je reactie. Ik krijg na opzeggen de volgende tekst 'Je abonnement wordt op 28-01-19 beëindigd en daarna heb je niet langer toegang tot offline en advertentievrije muziek.'. Betekent dit dat ik op die datum pas jullie code moet invoeren. Als ik op 'blijf bij premium' klik krijg ik namelijk deze melding 'Door op NU VERNIEUWEN te klikken, ga je ermee akkoord Spotify Premium te vernieuwen en automatisch €9,99 per maand te betalen totdat je opzegt, met ingang van 28-01-19'. Ik hoor graag van je.

Groet Joris
Reputatie 8
Badge +11
Hi Joris, dat betekent inderdaad dat je na die datum de activatiecode kunt gebruiken om Premium te activeren. Als je op die vernieuwen knop klinkt, zal er een nieuw Premium abonnement via Spotify zelf lopen, dan kan je onze activatiecode niet gebruiken. Na de 28e kan je het met onze Premium activeren en luisteren. De activatiecode is enkele weken geldig, het kan zijn dat die dan niet meer werkt. Als dat het geval is kunnen we je dan een nieuwe code toesturen.
Hi Jasper. Ik had al zo'n idee. Ik ga het proberen op de 28ste.

Groet Joris

Reageer