beantwoord

Spotify activatiecode niet ontvangen

  • 28 september 2019
  • 4 reacties
  • 234 keer bekeken

Ik heb een uur geleden spotify via de telfort app geactiveerd, maar krijg geen activatiecode. Bij het opnieuw aanvragen van de activatiecode herkent hij mijn 06 nummer en E-mailadres niet..
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 september 2019, 10:25

Hoi Inge, wat leuk dat je Spotify hebt aangevraagd. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag altijd en overal jouw favoriete muziek wilt luisteren zonder reclame. Alleen daarvoor heb je wel de code nodig. Ik heb dan ook even meegekeken en ik zie dat het inmiddels gelukt is. 🙂 Heel veel luisterplezier gewenst.

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.
Bekijk reactie

4 reacties

Staat de mail in de spam map?
Kijk anders ook in de webmail.
Nee daar staat hij niet..
Een recent vergelijkbaar topic.
Toen per sms verstuurd.
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/spotify-activatiecode-niet-ontvangen-82392
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Inge, wat leuk dat je Spotify hebt aangevraagd. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag altijd en overal jouw favoriete muziek wilt luisteren zonder reclame. Alleen daarvoor heb je wel de code nodig. Ik heb dan ook even meegekeken en ik zie dat het inmiddels gelukt is. 🙂 Heel veel luisterplezier gewenst.

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer