vraag

Sony Xperia defect en wachtwoord komt per sms????

• 18 november 2014
  • 5 reacties
  • 280 keer bekeken

Vanochtend heeft mijn tweejarige Sony XperiaT het spontaan begeven (had nog zo'n 70% batterij) Lampje blijft op rood staan en toestel is met geen mogelijkheid meer aan te zetten. ook niet na de reset zoals Sony dit adviseert (volumeknop/uit knop tegelijk induwen)

Nu had ik graag contact met de klantenservice maar heb geen wachtwoord (meer) Als ik dat aanvraag wordt er gezegd dat dit per sms wordt toegezonden maar ik kom mijn telefoon dus niet meer in. Kortom: HELP!!!!!!

5 reacties

Badge +2
Vanochtend heeft mijn tweejarige Sony XperiaT het spontaan begeven (had nog zo'n 70% batterij) Lampje blijft op rood staan en toestel is met geen mogelijkheid meer aan te zetten. ook niet na de reset zoals Sony dit adviseert (volumeknop/uit knop tegelijk induwen)

Nu had ik graag contact met de klantenservice maar heb geen wachtwoord (meer) Als ik dat aanvraag wordt er gezegd dat dit per sms wordt toegezonden maar ik kom mijn telefoon dus niet meer in. Kortom: HELP!!!!!!

Voor dit soort problemen dien je per definitie te bellen. Anders kan je wachten tot je een ons weegt. Dus bel even met een andere telefoon, dan kan Telfort je het snelste helpen.
Bedankt voor je reactie Matthijs! Wij hebben rond half 3 gebeld en zouden een mail ontvangen met verdere info/instructies. Er kwam inderdaad een mail maar die ging over de klanttevredenheid van jullie winkel in Sittard waar we gisteren waren om ons abonnement te verlengen. We hebben in overleg met de verkoper besloten het toestel dat geleased is over te kopen, we waren er namelijk tevreden over en vanochtend gebeurt dit! Alsof de duvel ermee speelt! Nooit problemen gehad anders had ik hem gisteren natuurlijk meteen ingewisseld bij ons nieuwe contract..
Vandaar dat ik eigenlijk het hele verhaal even fatsoenlijk wil mailen naar jullie klantenservice zodat ik zsm weer mobiel ben!
Badge +2
Bedankt voor je reactie Matthijs! Wij hebben rond half 3 gebeld en zouden een mail ontvangen met verdere info/instructies. Er kwam inderdaad een mail maar die ging over de klanttevredenheid van jullie winkel in Sittard waar we gisteren waren om ons abonnement te verlengen. We hebben in overleg met de verkoper besloten het toestel dat geleased is over te kopen, we waren er namelijk tevreden over en vanochtend gebeurt dit! Alsof de duvel ermee speelt! Nooit problemen gehad anders had ik hem gisteren natuurlijk meteen ingewisseld bij ons nieuwe contract..
Vandaar dat ik eigenlijk het hele verhaal even fatsoenlijk wil mailen naar jullie klantenservice zodat ik zsm weer mobiel ben!

Dan raadt ik je persoonlijk aan je verlenging in de Telfort Winkel terug te draaien (dit kan in de eerste 14 dagen), alsnog te verlengen met toestel en je Sony T in te leveren. Wanneer het apparaat het niet doet en je levert hem dan in, kost het je €25. Het alternatief is om het toestel op te sturen voor reparatie (als je nog in de garantie periode van 2 jaar zit). Je krijgt dan echter geen leentoestel meer, en de reparatie duurt 2-3 weken. Wanneer het probleem niet binnen de garantie valt (bijv omdat de schade te wijten zou zijn aan val/waterschade), heb je nog niks. Ik zou dus persoonlijk eieren voor mijn geld kiezen. Als ik je dan een aanbeveling mag doen is dat om de Sony Z1 te pakken; een veel beter toestel dan de T, en waterdicht, en niet te duur.

Succes ermee!

p.s. Ik denk dat als je dit verhaal naar de klantenservice ze je geen beter advies kunnen geven dan dit. Je moet voor jezelf nagaan wat je denkt met een dergelijke email te bereiken...
Bedankt voor het goede advies Matthijs! Wij gaan deze week nog terug naar de winkel om het te regelen. Fijne avond nog!
Reputatie 3
@wullenweber,

Welkom op het forum! Wat een vervelende situatie. Kun je me vertellen of het inmiddels is opgelost of kan ik jou nog ergens mee helpen?

Ingrid

Reageer