Slogan vandaag besteld voor 14:00 uur is vandaag nog geleverd

johnyned007
Hallo allen ,

Vrijdag heb ik een nieuw toestel besteld en een nieuw contract aangegaan bij Telfort . Op de site staat voor 14:00 uur besteld is vandaag nog geleverd . Uiteindelijk een nieuw contract aangegaan om 12:00 dus netjes voor 14:00 uur . Uiteindelijk de hele dag met smart gewacht op mijn nieuwe toestel, echter afgelopen vrijdag gewacht tot 22:00 uur . Zoals vermeld op de site heb ik dus niks mogen ontvangen .

Uiteindelijk had ik geen verwachting dat het toestel zaterdag geleverd zou worden . Dus ik ging er netjes vanuit dat hij gisteren geleverd zou worden zoals aangegeven bij post.nl zou het toestel tussen18:00 & 22:00 uur geleverd worden . Gisteren dus alweer voor niets gewacht op mijn toestel weer niet geleverd !!!

Gisteren contact gehad met Telfort en zij kunnen niets aan de situatie veranderen . Wat ik heel slordig vind is dat er dingen vermeld staan op de site die dus niet waargemaakt kunnen worden en uiteindelijk een soort van oplichting is !!

Inmiddels 3 jaar lid van Telfort zowel mobiel als alles in een parket dus circa 960 euro per jaar betalen dan word je zo behandeld door Telfort . Ik haal het hele pakket nu dus weg bij Telfort Omdat zij zo slordig met hun klanten omgaan schande !!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan zouden vinden als Telfort jullie zo behandeld ??

6 Reacties

Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi johntned007, welkom op het forum. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet te spreken bent over de levering van je telefoon. Je had de verwachting dat je toestel dezelfde dag binnen krijgt en nu heb je hem nog steeds niet binnen. Dat is niet gebeurd. Je maakt een terecht punt dat dit niet hoort. Excuses voor deze vertraging. Aan jouw situatie kan ik weinig meer veranderen, daar is het kwaad al geschied. Wel neem ik jouw bericht mee als verbeterpunt, het is duidelijk dat wij onze afspraak naar jou niet waar gemaakt hebben. Hiermee wil ik zorgen dat de leveringen beter uitgevoerd gaan worden. Hopelijk kan je vandaag wel genieten van je nieuwe Samsung. PostNL biedt deze tussen 18u en 22u bij jou thuis aan.
hemelblauw
Na het bovenste te hebben gelezen en meerdere klanten zoiets hadden meegemaakt vreesde ik het ergste toen mijn telefoon kapot ging en ik niet via mijn telefoon een nieuwe kon bestellen ivm een smsje dat jullie dan sturen en ik dus niet kan lezen.Na alles via een andere telefoon geregeld te hebben en uw medewerkster gevraagd had of mijn telefoon echt geleverd zou worden de volgende dag omdat ik haar vertelde over de service die op het forum stond werd mij gegarandeerd dat mijn telefoon geleverd zou worden vandaag en dat ze het probleem kende van leveringen.Helaas,niets gezien vandaag en Ptt post is al geweest.Ik vind dit echt een schandelijke zaak.Ben al jaren abonnee bij jullie maar jullie maken nie waar wat je zegt en aangezien ik de komende dagen avonddienst heb loop ik waarschijnlijk dus Ptt post mis.Waarom niet eerlijk zeggen dat het een paar dagen kan duren?Echt een blamage.
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi hemelblauw, welkom op het Telfort forum. Het is niet fijn om te moeten wachten op je nieuwe telefoon als je oude telefoon kapot is. Dat laat je opeens merken hoe hard je een telefoon nodig hebt ja. Het is dan zeker frustrerend als je nog navraag doet over de levertijd van je toestel en je het dan niet ontvangt. Excuses hiervoor. Ik zie het pakket nu bij het sorteercentrum ligt. Via een privébericht heb ik je de Track en Trace code nog doorgestuurd, dan kan je je pakketje volgen. Hopelijk kan je snel genieten van je nieuwe toestel.
hemelblauw
Hoi,Wieger
Bedankt voor je bericht.Had inderdaad al een track&trace code ontvangen maar dat neemt niet weg dat ik vanmiddag mijn pakket dus niet kant ontvangen want ben dan werken.Kan ook niets veranderen qua bezorging want dat kan pas na het bekende briefje in de bus wat je dan weer voor 22.00 uur moet beantwoorden.Ik werk tot 23.00 uur dus dat kan dan ook weer niet dus dat pakket gaat weer terug naar jullie tenzij ik dus een vrije dag opneem om het pakketje te ontvangen.Geef hier dus alleen maar mee aan hoe jullie klanten in de problemen brengen door niet de waarheid te vertellen.Zal ook de laatste keer zijn dat ik verleng bij jullie want dit is echt belachelijk en zal mij niet meer overkomen.
Moi60
Zeer teleurstellend weer hoe Telfort de informatie verstrekt die ze niet
nakomen!!
Begint bij de site die aangeeft voor 12 uur bestellen is dezelfde avond
bezorgd!
Vanaf dat moment is elke toezegging per mail per telefoon gebaseerd op
leugens!
Nu weet ik weer waarom ik twijfelde om Telfort te verlengen!
Bij elk abonnement wat ik heb afgesloten/verlengd is wel iets geweest
4 x mobiel en alles in 1 thuis

Voorlopig heb ik gisteravond niets ontvangen en natuurlijk kan bij Telfort niemand hier iets aan doen.
Wijzen naar PostNL is het enige wat ze doen.
Klanttevredenheid lijkt ze niets te doen
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi johnyned00,7 hemelblauw en Moi60, het is inderdaad spijtig dat jullie niet dezelfde dag het toestel hebben kunnen ontvangen. Jullie berichten heb ik gedeeld met de daarvoor verantwoordelijke manager. Er zal gekeken worden naar aanpassingen in onze communicatie om zo de verwachting beter na te kunnen komen. Bedankt voor jullie input en nogmaals excuses voor het ongemak.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)