Slechte service noodpakket internet +TV

• 27 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Beste Telfort, 

Op 23 juli heb ik netjes mijn verhuizing doorgegeven. Ik zou op de gewenste datum 17 aug mijn internet en tv ontvangen. Helaas, was dit totaal niet in aan de orde gekomen.Mijn bestelling is opeens verschoven naar 14 Sept. Dit had te maken doordat ik in nieuwbouwhuis zit. Er zou een monteur komen en die was geweest. Een dag later dan op de gemaakte afspraak. Deze monteur heeft een totaal andere melding gekregen dan wat er werkelijk was. Dese heeft gebeld met jullie en er was een meneer aan de lijn die dan voor ons een noodpakket zou voorzien. Prima, zou je denken. Volgende dag hebben we de digitenne aangesloten. Deze doet het niet ivm de nieuwbouw, waardoor die geen signaal pakt. Door de isolatie en de betonnen muren. De enige signaal was dus in de tuin. Na enige frustraties hebben we de digitenne in de doos gestopt. Tot op heden maken we hier geen gebruik van, want het is onmogelijk. 2 dagen geleden kwamen de mannen van KPN. Deze hebben wat aan mijn glasvezelkastje gesleuteld. Volgens hen ligt de verbinding klaar. Later op de avond heb ik ook van jullie een mail gekregen dat de verbinding klaar ligt en dat ik moet bellen voor een nieuwe afspraak met de monteur. Dit heb ik vandaag gedaan maar ik kreeg te horen; "Mevrouw, ik kan de tijdsblok niet aanpassen dus u moet wachten tot 14 Sept. Waarom krijg ik een mail van jullie dat ik moet bellen voor een nieuwe afspraak als dit niet meer mogelijk is? De WiFi mobiel van  50gb maken we gebruik van. Mijn man volgt online lessen en het gaat hard we zitten nu op 34gb. Nou heb ik gebeld en gevraagd of we een nieuwe bundel kunnen ontvangen? Jullie antwoord was dat dit niet toegestaan is en dat we eigenlijk hiermee een maand moeten doen. Vooral met een pandemie moeten wij het hiermee een maand doen? In deze tijd gebeurd bijna alles online en via thuiswerken. Zo kan ik mijn werk gewoon niet thuis doen? Hoe willen jullie dit gaan oplossen? Moet ik tot 14 Sept zonder internet zitten? 

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @dounia33. Jouw verhuizing gaat niet heel soepel begrijp ik. De afspraak van 14 september kan ik ook niet naar voren halen helaas, ondanks dat het netwerk in huis aangesloten is lijkt het buitenshuis nog niet volledig klaar te zijn. De mail die je had gekregen was automatisch verstuurd op het moment dat de monteurs de aansluiting gereed maakten, dat stond los van de verhuisorder. Ik kan me voorstellen dat dat voor verwarring zorgde. Ik zie ook dat je via Facebook contact hebt gehad met ons, 1 dag na het plaatsen van dit topic op het forum is er een extra bundel aangezet op de sim-kaart van het noodpakket. Als het goed is kan je daarmee weer even vooruit, werkt dat nu weer?

Reageer