slechte service

• 12 juni 2013
  • 27 reacties
  • 5057 keer bekeken

Badge
Beste telfort.
Begin mei ben ik in een telfort winkel geweest omdat me internet niet goed werkte,
Mij werdt verteld dat me abonnement verouderd was en dat ik beter een nieuw abonnement kon nemen was nog goedkoper ook.
Dus dat heb ik gedaan, 17 mei werdt hij omgezet.het is nu 12 juni en ik heb nog geen werkende internet.ik heb zeker al 25 keer met de klantenservice gebeld.er zal al4 keer een monteur gekomen zzijn.gisteren 11 juni neem ik voor de 2 keer een halve dag vrij omdat er een monteur zou komen tussen 4 en 6 om 10 uur ben ik maar na bed gegaan want weer niemand.ohh ja er is mij al een stuk of 10 keer toegezegd dat ik terug gebelt zou worden.
Vandaag ook weer niet gebelt, ik zelf weer bellen na jullie.en het antwoord is binnen 2 dagen wordt u terug gebelt jaja.
Dus de goedkopere en snellere internet heeft me nu al aan belkosten ,vrije dagen en bezine kosten om naar de winkel te rijden ongeveer 130 euro gekost.maar nog geen minuut op internet geweest.
Telfort ja daar kom je verder mee

27 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Poeh, dat is inderdaad niet best en een slechte beurt van Telfort.
Hier moet dan ook héél snel iets aan gedaan worden..!
Beste telfort.
Begin mei ben ik in een telfort winkel geweest omdat me internet niet goed werkte,
Mij werdt verteld dat me abonnement verouderd was en dat ik beter een nieuw abonnement kon nemen was nog goedkoper ook.
Dus dat heb ik gedaan, 17 mei werdt hij omgezet.het is nu 12 juni en ik heb nog geen werkende internet.ik heb zeker al 25 keer met de klantenservice gebeld.er zal al4 keer een monteur gekomen zzijn.gisteren 11 juni neem ik voor de 2 keer een halve dag vrij omdat er een monteur zou komen tussen 4 en 6 om 10 uur ben ik maar na bed gegaan want weer niemand.ohh ja er is mij al een stuk of 10 keer toegezegd dat ik terug gebelt zou worden.
Vandaag ook weer niet gebelt, ik zelf weer bellen na jullie.en het antwoord is binnen 2 dagen wordt u terug gebelt jaja.
Dus de goedkopere en snellere internet heeft me nu al aan belkosten ,vrije dagen en bezine kosten om naar de winkel te rijden ongeveer 130 euro gekost.maar nog geen minuut op internet geweest.
Telfort ja daar kom je verder mee

Ja, leven telfort. Ik zou ook terug gebeld worden  na dat ik om 13.15 uur heb gebeld. het is nu bijna 18.30 uur en nog niet. Volgens mij moeten we kassa eerst inschakelen voordat ze in actie komen!!!!!!!
Badge
Nou succes. Ik ben al een maand bezig
ik ook al , heb spijt dat ik over ben gestapt , T mobile stond direct klaar !
Reputatie 4
Badge +3
@quentin78,

Dat is echt heel naar en ik begrijp je frustratie, zou je in een privébericht je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer kenbaar willen maken, dan ga ik voor je aan de slag.

Henk
@quentin78,

Dat is echt heel naar en ik begrijp je frustratie, zou je in een privébericht je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer kenbaar willen maken, dan ga ik voor je aan de slag.

Henk

Dat heb ik ook al twee keer gedaan maar krijg ik ook geen reactie op 😞
Reputatie 4
Badge +3
 Dat heb ik ook al twee keer gedaan maar krijg ik ook geen reactie op :-(

Ik heb nog niet eerder gereageerd of om gegevens gevraagd. Stuur in een privébericht(klik op privébericht om een nieuw venster te openen) je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer. Dan zorg ik dat je terug gebeld wordt.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
 Dat heb ik ook al twee keer gedaan maar krijg ik ook geen reactie op :-(

Ik heb nog niet eerder gereageerd om gegevens gevraagd. Stuur in een privébericht(klik op privébericht om een nieuw venster te openen) je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer. Dan zorg ik dat je terug gebeld wordt.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk

Gegevens ontvangen, mobiele nummer verwijderd.
Badge
Hoe stuur ik een prive bericht
Reputatie 8
Badge +10

...door het aan jou gerichte bericht van Henk - Telfort hierboven nog eens heel goed te lezen...

Mwah, klik maar hierop.
@quentin78

Sorry, maar je verhaal lijkt heel erg eenzijdig en plat.
Overigens heb ik juist zeer goede ervaringen met teruggebeld worden, zowel door internet als iptv tak.
Er werden terugbel afspraken gemaakt van een week vooruit, met een tijdsinterval van 1 uur. Ik werd telkens netjes 
op afgesproken tijd gebeld. (dat was bij iptv, "probleem" had geen haast)
Bespaar je de moeite , ook al reageren ze hier op het forum Bellen voor je probleem doen ze niet.
waardeloos TELFORT!!!!!
Reputatie 8
Badge +10
Bespaar je de moeite , ook al reageren ze hier op het forum Bellen voor je probleem doen ze niet.
waardeloos TELFORT!!!!!

Ehh, beste kaatje, er wordt door een medewerker van Telfort aan iemand anders (quentin dus) gevraagd of hij wil reageren.
Zou je je daar alsjeblieft niet mee willen bemoeien want dat is jou zaak en jouw probleem niet.
Hartelijk dank... ;)

Een andere Telfort abonnee.
Dat werd aan mij gevraagt! :mad:
Reputatie 8
Badge +10
Dat werd aan mij gevraagt! :mad:

Dat heb ik gezien, maar het wordt ook aan quentin gevraagd en JIJ vertelt hem om zich de moeite te besparen...
Telfort wil graag dat hij even een privébericht stuurt en dat vragen ze niet voor niks.
een forum is om vrijuit je mening te geven en vooral je ervaring! Telfort aan zich zelf te danken 3 keer beloofd om terug te bellen en niet doen!
Had liever iets positief hier neer gezet. Maar helaas !!! 
Reputatie 8
Badge +10
een forum is om vrijuit je mening te geven en vooral je ervaring! Telfort aan zich zelf te danken 3 keer beloofd om terug te bellen en niet doen!

Helemaal mee eens..!
Maar dat geeft jou nog niet het recht om tegen iemand anders te zeggen dat hij geen privébericht moet sturen terwijl Telfort daar wél om vraagt.
Je ontneemt hiermee quentin de mogelijkheid om zijn probleem met Telfort op te lossen.
Wat voor meer recht heb jij dan om op wel te mogen reageren?!?
Reputatie 8
Badge +10
Wat voor meer recht heb jij dan om op wel te mogen reageren?!?

?
Begrijp je eigenlijk wel wat ik je hierboven probeer uit te leggen..?
begrijp jij mij wel? Heb je aandelen in tefort? gebruik ze dan zodat ik tevreden klant word en niet spijt heb dat ik over gestapt ben!
Badge +2
begrijp jij mij wel? Heb je aandelen in tefort? gebruik ze dan zodat ik tevreden klant word en niet spijt heb dat ik over gestapt ben!

Telfort geeft geen aandelen uit.
Enterprise geeft net zoals diverse andere mensen adviezen en biedt hulp aan mede-forumgebruikers voor zover Telfort daar niet bij nodig is (denk aan vragen over de rekening, hoe kan je je verbinding proberen te optimaliseren, etcetera). Bij sommige problemen helpen adviezen van goedbedoelende mede-forumgebruikers niet en dient Telfort Webcare er naar te kijken.

In jouw geval begrijp ik wel dat je graag geholpen wilt worden, maar niet waarom je nu hier op het forum geirriteerd reageert naar andere mede-forumgebruikers.

Denise is zo te zien voor jou al bezig
(overigens in een apart topic, juist zodat ieder individueel probleem goed kan worden opgepakt, dus het lijkt mij het meest praktisch als je in je eigen topic reageert [dat is deze: [url]https://forum.telfort.nl/abonnementen-254/defect-toestel-niet-verholpen-na-reparatie-smartcare-34679/ ]).

Daarnaast heeft Enterprise gelijk als hij aangeeft dat zelfs als jij niet goed geholpen bent het dan voor andere mensen niet fijn is als jij aan andere mensen het advies geeft om niet de door Telfort gevraagde info te geven, omdat dat betekent dat die mensen dan dus ook niet goed geholpen kunnen worden, zelfs al zou Telfort dat willen! (wat ze volgens mij voor iedere klant nastreven) 

Wat zowel ik, als Enterprise, als andere goedbedoelende medeforumgebruikers nastreven is dat iedereen individueel netjes en fatsoenlijk geholpen worden. Voor zover ik in jouw topic goed kan beoordelen wordt ernaar gestreefd dat ze jou binnen 2 werkdagen contacteren. Gerekend vanaf de 12e zou dat dus betekenen dat je in principe uiterlijk morgen meer zou moeten horen. Zo niet, dan nogmaals het advies om in jouw eigen topic te reageren, zodat jouw eigen probleem zo snel mogelijk verholpen wordt en je dus juist wel wordt gecontacteerd. Ik hoop in ieder geval voor je (maar ik verwacht het persoonlijk ook, Denise geeft het ten slotte ook duidelijk aan) dat je morgen meer hoort.

Ik wens je een fijne avond toe!
geïrriteerd  ja zeker ben ik dat! Al paar weken geleden heb ik gebeld met een klacht over mijn toestel. Ik zou voor 19 uur terug gebeld worden
niet gebeurd. Andere dag via mail verzocht dit als nog te doen . Ten eerste hadden ze het beloofd ten tweede rekenen ze geld voor klanten service , terwijl ze elke maand, een bult bel ,sms en data te goed van me af nemen, omdat ik dat niet gebruikt heb maar wel voor heb betaald, Krijg geen enkele reactie op mail dus maar weer een mail gestuurd, Weer geen reactie dus maar weer extra kosten maken , door weer te bellen, loopt ik het keuze menu door word de verbining verbroken tot 2 keer toe, grrrrrrrrrrrrrrrrrr daaaaaag dan maar weer via mail proberen weer geen reactie. Dus dwingen ze je om weer te bellen want wat heb je aan een toestel wat niet werkt ! Dus weer extra kosten halen ze hem uiteindelijk op..... he he gelukkig. Krijg hem na ongeveer 10 dagen terug. Alles er weer op gezet wat denk.............. je zelfde klachten nog!!!! Dus weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer bellen kunnen ze niet kijken wat er met mijn toestel is gebeurd, systeem werkt niet. Vraagt de dame mag ik u zo terug bellen? Ja, maar wil niet lullig doen ! Maar doe je het ook echt??? is me namelijk al eerder beloofd! Ja, zegt de dame bel u zo terug. ! Nou : dat bel u zo terug duurd wel erg lang, nog niet gebeld. Dus ja zwaar geïrriteerd ! 
Badge +2
geïrriteerd  ja zeker ben ik dat! Al paar weken geleden heb ik gebeld met een klacht over mijn toestel. Ik zou voor 19 uur terug gebeld worden
niet gebeurd. Andere dag via mail verzocht dit als nog te doen . Ten eerste hadden ze het beloofd ten tweede rekenen ze geld voor klanten service , terwijl ze elke maand, een bult bel ,sms en data te goed van me af nemen, omdat ik dat niet gebruikt heb maar wel voor heb betaald, Krijg geen enkele reactie op mail dus maar weer een mail gestuurd, Weer geen reactie dus maar weer extra kosten maken , door weer te bellen, loopt ik het keuze menu door word de verbining verbroken tot 2 keer toe, grrrrrrrrrrrrrrrrrr daaaaaag dan maar weer via mail proberen weer geen reactie. Dus dwingen ze je om weer te bellen want wat heb je aan een toestel wat niet werkt ! Dus weer extra kosten halen ze hem uiteindelijk op..... he he gelukkig. Krijg hem na ongeveer 10 dagen terug. Alles er weer op gezet wat denk.............. je zelfde klachten nog!!!! Dus weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer bellen kunnen ze niet kijken wat er met mijn toestel is gebeurd, systeem werkt niet. Vraagt de dame mag ik u zo terug bellen? Ja, maar wil niet lullig doen ! Maar doe je het ook echt??? is me namelijk al eerder beloofd! Ja, zegt de dame bel u zo terug. ! Nou : dat bel u zo terug duurd wel erg lang, nog niet gebeld. Dus ja zwaar geïrriteerd ! 

Dat snap ik, dat zou ik ook zijn. Dat doet echter niets af aan het feit, nogmaals, dat 
1: je de oplossing van iemand anders probleem vertraagd indien je die persoon adviseert om niet de aanvullende info aan Telfort te geven en 
2: Denise nu op het forum voor jou bezig is.

Omdat je nu wederom in het topic van Quentin reageert en dit topic bedoeld is om het probleem van Quentin op te lossen en indien er in zijn topic gepraat wordt over iemand anders dit het allemaal onoverzichtelijker maakt zou ik je wel nogmaals willen verzoeken je irritatie/frustratie te uiten in je eigen topic. Zo wordt uiteindelijk iedereen het snelste en beste geholpen.

Daarnaast spreek ik bij deze nogmaals de hoop en verwachting uit dat zowel jouw als Quentins probleem z.s.m. verholpen worden.
ik heb geen ervaring met een forum. Nog nooit klacht over iets gehad, Dacht dat je op alles kunt/mag reageren.
Mijn hoop is nog groter dan die van jou, dat allemensen hier met een klacht,
 verholpen gaan worden!
Badge +2
ik heb geen ervaring met een forum. Nog nooit klacht over iets gehad, Dacht dat je op alles kunt/mag reageren.
Mijn hoop is nog groter dan die van jou, dat allemensen hier met een klacht,
 verholpen gaan worden!

Het fijne aan een forum is dat indien je er via email/telefonisch met de klantenservice niet uit komt, je via het forum zo alsnog kan proberen je probleem te laten verhelpen. Het nadeel aan een forum is dat je daar vaak allerlei 'problemen' ziet terwijl de tevreden klanten zich juist heel weinig op een forum komen. 

Wees dus niet ongerust; Telfort heeft veel tevreden klanten, en gelukkig is het forum er ter ondersteuning van de klantenservice, om hopelijk jouw en Quentins probleem zo snel mogelijk op te lossen.

In principe mag je uiteraard in elk topic reageren. Mensen zoals ik (en Enterprise, maar ook anderen) doen dit immers ook. Echter, wanneer je graag jouw probleem zo snel mogelijk opgelost wilt zien is het altijd het makkelijkste als je alles wat betrekking heeft tot jouw probleem bundelt op 1 centrale plek, dus in 'jouw' topic. Als iedereen die een probleem heeft dat op die wijze doet, kan Telfort Webcare (de medewerkers van Telfort) overzichtelijk en snel zien wat het probleem is, terugkoppelen wat de status is en zo zoveel mogelijk problemen oplossen.

Zo te lezen heb je nogal pech met je toestel. Kan gebeuren, blijf optimistisch, uiteindelijk komt het vast goed. Dat zouden we dan dus ook graag horen, want dan zien andere mensen dus ook dat er niet alleen maar 'problemen' op het forum staan 🙂

Reageer