beantwoord

Sinds 1 dag klant, nu al spijt van; V8 > V9 aub?

• 10 december 2014
  • 3 reacties
  • 708 keer bekeken

Sinds gisteren is mijn UPC abbo definitief afgelopen en kon ik de Telfort apparatuur aansluiten.
Mijn overstap heb ik om financiele redenen gemaakt, een kleine op komst, en alle beetjes helpen.

Installatie e.d. ging allemaal prima, daar geen klachten over.

Waar ik wel enorm van baal (en dat wordt van te voren niet gemeld) is dat we nu met geen enkel Apple apparaat draadloos kunnen printen!
Nu blijkt de Arcadyan V8 het probleem te zijn. Lekker dan, mijn vriendin klust bij als fotograve en doet ALLES via een iMac. Daarnaast hebben we iPhones en een Apple TV.

Bij UPC werkte dit allemaal als een tierelier dankzij een Cisco modem/router. Nu na 24u bij Telfort werkt dit allemaal van geen kant meer.

Als het wel werkt met de Arcadyan V9, hoe krijg ik deze zodat de V8 retour kan?

Ik ga uit van een vlotte en klantvriendelijke oplossing. Begrijp sowieso niet dat nieuwe klanten schijnbaar oude apparatuur opgestuurd krijgen.
icon

Beste antwoord door Xystus 10 december 2014, 08:36

@LSNN aller eerst welkom op het forum

Telfort gebruikt zover bij bekend is enkel als nieuwste modem de V8. De V9 is niet in gebruik bij Telfort, dit is volgens mij wel in gebruik bij KPN
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1
@LSNN aller eerst welkom op het forum

Telfort gebruikt zover bij bekend is enkel als nieuwste modem de V8. De V9 is niet in gebruik bij Telfort, dit is volgens mij wel in gebruik bij KPN
Oftewel: dikke vette pech?

Ik heb nog een Sitecom WLAN access point met 4 port switch liggen.
Kan ik deze aan de Arcadyan knopen, WLAN uitschakelen op de Arcadyan en dan wel draadloos printen?
Reputatie 1
Badge +1
Ja als je Sitecom dat kan , mag dat geen probleem zijn.
Als er een router in je Sitecom zit is het mischien beter de Arcadyan in bridge mode te zetten (2 x router is geen goed idee!).