beantwoord

Simonly abonnement geannuleerd. Wat te doen met simkaart?

• 12 februari 2014
  • 3 reacties
  • 504 keer bekeken

Ik wilde overstappen naar telfort, maar heb de bestelling uiteindelijk toch geannuleerd. De simkaart was toen al onderweg en heb ik inmidddels ontvangen. Ik wil echter niet meer overstappen. 
Wat moet ik nu met dit pakket doen? Kan ik het weggooien, of moet ik het terugsturen? 
icon

Beste antwoord door Laila 12 februari 2014, 13:01

Welkom op het forum Maaikevk! Jammer dat je niet meer naar ons wilt overstappen. Is er een specifieke reden waarom je geen klant meer wilt worden? Je kunt de ontvangen simkaart retour sturen naar:

Internetshop van Telfort
Antwoordnummer 11092
5200 VC 's-Hertogenbosch

Laïla
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge
Welkom op het forum Maaikevk! Jammer dat je niet meer naar ons wilt overstappen. Is er een specifieke reden waarom je geen klant meer wilt worden? Je kunt de ontvangen simkaart retour sturen naar:

Internetshop van Telfort
Antwoordnummer 11092
5200 VC 's-Hertogenbosch

Laïla
Dank je wel. De reden is dat vodafone een opzegtermijn heeft van een maand, als ik wilde overstappen. Als ik verlengde bij vodafone zou mijn goedkopere abonnement meteen al ingaan. Dat scheelt een hoop geld in mijn geval. Daarnaast is hun internet veel sneller, heb ik begrepen. En verder heb ik begrepen dat het een nadeel is van Telfort dat KPN klanten voorrang hebben op het netwerk bij drukte (omdat telfort een goedkopere dochter is van kpn).  
De doorslag gaf echter dat Vodafoneklantenservice zei dat ik nog zou mogen overstappen naar een duurder abonnement met korting (ik twijfelde of het iets goedkopere abonnement voldoende belminuten had en wilde eventueel nog kunnen overstappen), Dat bleek achteraf niet waar, maar toen had ik de bestelling al geannuleerd en werd nog langer wachten te duur ivm mijn dure abonnement.
De reden waarom ik in eerste instantie voor telfort koos was dat ze meer belminuten aanboden (wilde graag 400 min en dat had telfort wel en vodafone niet).  
Badge
Bedankt voor jouw uitgebreide toelichting. Ik hoop dat wij jou in de toekomst alsnog als klant kunnen verwelkomen!

Laïla